Název: Name: | T17E2 | T17E2 |
Originální název: Original Name: | Armored Car T17E2 | |
Výrobce: Producer: | Chevrolet division of the General Motors | |
Období výroby: Production Period: | DD.10.1943-DD.04.1944 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 789 (1000) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.06.1943 ? | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 12047 kg | 26558 lb |
Celková délka: Overall Length: | 5436 mm | 17ft 10in |
Celková šířka: Overall Width: | 2692 mm | 8ft 10in |
Celková výška: Overall Height: | 2423 mm | 7ft 11.375in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 381 mm | 15in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | 2 x General Motors 270 | 2 x General Motors 270 |
Výkon: Power: | 144.7 kW při 3000 ot/min | 194 bhp at 3000 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | Hydramatic 4F 1R | Hydramatic 4F 1R |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 88.5 km/h | 55 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 56.3 km/h | 35 mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 724.2 km | 450 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 27 ° | 60 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0.53 m | 21in |
Brodivost: Fording Depth: | 0.81 m | 32in |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | Veža typu Fraser-Nash s 2 x 12,7mm guľometmi M2HB (2610 nábojov) - námer: -10° - +75° - odmer: 360° | Turret Fraser-Nash with 2 x .50 machine guns M2HB (2610 rounds) - elevation: -10° - +75° - traverse: 360° |
Vedlejší: Secondary: | 1 x .45 samopal | 1 x cal. .45 sub-machine gun |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Britské označenie: Staghound AA (Staghound PVO) | British name: Staghound AA (Staghound PVO) |
Zdroje: Sources: | Catalogue of standart ordnance items, second editions 1944, vol. 1 Tank and Automotive; Office of the Chief of Ordnance Technical Division, Washington D.C.; 1 june 1945 |