Mobilní komplet Bojové stanoviště pro vrtulníkové letky BASA II-L
Souprava je určená k zabezpečení vrtulníkové přistávací plochy k přistání vrtulníků ve dne a v noci za NPP i ZPP.
Komplet/soupravu tvoří 2 automobily Praga V3S s přívěsy
- skříňový automobil Praga V3S M1 a skříňové přívěsy typ 9001 na podvozku PJ-02,015.
1. vozidlo má tato pracoviště:
Pracoviště řídícího létání :
Je umístěno v přední části vozidla a vlastní pracoviště je na výsuvné plošině s prosklenou čtyř bokou kopulí. Plošina o rozměrech 1200 x 1100 mm je zvýšená o 900 mm nad podlahu vozidla.
Na bocích pracovní desky má vlevo ovládání rdst LPR-80, rdst RF-10 a telefon TP-25.
Na pravé straně má hovorovou soupravu HLAS, připojení pro záložní rdst R-809 a R-859, skříňku dálkového ovládání světlotechnických prostředků a signalizací provozu přivodné rdst NAVYRA-II.
Přední prostor má vlastní vchod dveřmi na pravé straně vozidla a je oddělen závěsem.
Pracoviště operátora:
Je umístěno ve střední a zadní části vozidla.
Během přepravy slouží jako prostor pro 3 členy osádky. Při provozu je pracovištěm operátora s technickým vybavením.
Mimo dále popsaných spojovacích a navigačních prostředků je v prostoru filtrační a ventilační zařízení FVZ 15/24, nabíječ akumulátorů NB-22, čalouněná lavice, 3 skříňky na polní výstroj.
Na zádi vozidla je skříňka a prostor na uložení potřeb pro hygienu, campingové stolování atd.
Rádiové spojení v I. a II. leteckém pásmu LPR-80;
záložní rdst I. pásmo R-809 M2 a pro II. pásmo rdst R-859;
pro spojení na přistávací ploše a za přesunu v pásmu 40,000 – 53,975 MHz RF-10 (5 ks)
Linkové spojeni umožňuje spojení na 1 lince HLAS, napojení 1 linky na automatickou telefonní ústřednu, připojení 6 polních telefonních linek TP-25 přes TÚ-10 nebo TÚ-11
Přívodná rádiová stanice (komplet NAVYRA-II s vlastním anténním systémem zabezpečuje přívod vrtulníků k přistávací ploše).
Dálkové ovládání světlotechnické soustavy návěstidel a majáku
Objektivní záznam (soustava magnetofonů)
Napájení kompletu ( ze sítě 220V/50 Hz příkon 5,5 kVA nebo z vlastní EC 4 kVA typ ČSAB-4-3/1-400/231 je uložená na přívěsu vč. kanystrů s PHM
2. vozidlo je určeno pro:
Soupravu Světluška 2
Obsahuje 2 x Světluška 2 B = celkem 4 x Světluška 2 A.
Zdroj:
Let 5-2, provozní a technická dokumentace. Učební texty RTZ.
Souprava je určená k zabezpečení vrtulníkové přistávací plochy k přistání vrtulníků ve dne a v noci za NPP i ZPP.
Komplet/soupravu tvoří 2 automobily Praga V3S s přívěsy
- skříňový automobil Praga V3S M1 a skříňové přívěsy typ 9001 na podvozku PJ-02,015.
1. vozidlo má tato pracoviště:
Pracoviště řídícího létání :
Je umístěno v přední části vozidla a vlastní pracoviště je na výsuvné plošině s prosklenou čtyř bokou kopulí. Plošina o rozměrech 1200 x 1100 mm je zvýšená o 900 mm nad podlahu vozidla.
Na bocích pracovní desky má vlevo ovládání rdst LPR-80, rdst RF-10 a telefon TP-25.
Na pravé straně má hovorovou soupravu HLAS, připojení pro záložní rdst R-809 a R-859, skříňku dálkového ovládání světlotechnických prostředků a signalizací provozu přivodné rdst NAVYRA-II.
Přední prostor má vlastní vchod dveřmi na pravé straně vozidla a je oddělen závěsem.
Pracoviště operátora:
Je umístěno ve střední a zadní části vozidla.
Během přepravy slouží jako prostor pro 3 členy osádky. Při provozu je pracovištěm operátora s technickým vybavením.
Mimo dále popsaných spojovacích a navigačních prostředků je v prostoru filtrační a ventilační zařízení FVZ 15/24, nabíječ akumulátorů NB-22, čalouněná lavice, 3 skříňky na polní výstroj.
Na zádi vozidla je skříňka a prostor na uložení potřeb pro hygienu, campingové stolování atd.
Rádiové spojení v I. a II. leteckém pásmu LPR-80;
záložní rdst I. pásmo R-809 M2 a pro II. pásmo rdst R-859;
pro spojení na přistávací ploše a za přesunu v pásmu 40,000 – 53,975 MHz RF-10 (5 ks)
Linkové spojeni umožňuje spojení na 1 lince HLAS, napojení 1 linky na automatickou telefonní ústřednu, připojení 6 polních telefonních linek TP-25 přes TÚ-10 nebo TÚ-11
Přívodná rádiová stanice (komplet NAVYRA-II s vlastním anténním systémem zabezpečuje přívod vrtulníků k přistávací ploše).
Dálkové ovládání světlotechnické soustavy návěstidel a majáku
Objektivní záznam (soustava magnetofonů)
Napájení kompletu ( ze sítě 220V/50 Hz příkon 5,5 kVA nebo z vlastní EC 4 kVA typ ČSAB-4-3/1-400/231 je uložená na přívěsu vč. kanystrů s PHM
2. vozidlo je určeno pro:
Soupravu Světluška 2
Obsahuje 2 x Světluška 2 B = celkem 4 x Světluška 2 A.
Zdroj:
Let 5-2, provozní a technická dokumentace. Učební texty RTZ.