Název: Name: | Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 | Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 |
Originální název: Original Name: | Tatra 815 S1 26 208 6x6.2 | |
Kategorie: Category: | jednostranný sklápěč | dump truck |
Výrobce: Producer: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Tatra, Kopřivnice DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Tatra, Bánovce nad Bebravou | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1982-DD.MM.1990 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1973 (prototyp / prototype T-815 S3) | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 11300 kg | 24912 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 15300 kg | 33731 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 26600 kg | 58643 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 7190 mm | 23ft 7in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2in |
Celková výška: Overall Height: | 3180 mm | 10ft 5in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 320 mm | 1ft 0.5in |
Rozvor: Wheelbase: | 3550 mm - 1320 mm | 139 ¾ in - 52in |
Rozchod: Track: | 1989 mm - přední náprava 1754 mm - zadní nápravy | 78 ¼ in - front axle 69in - rear axles |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní nouzová parkovací odlehčovací | service brake emergency brake parking brake engine brake |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24V ukostřený záporný pól alternátor: 28 V / 27 A | nominal voltage: 24 V ground pole: negative alternator: 28 V / 27 A |
Pneumatiky: Tyres: | 12.00-20 18PR NB 27 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3-929-11 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva - počet válců: 10 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 15 834 cm3 - maximální točivý moment: 1010 Nm při 1400 ot/min - maximální výkon: 208 kW při 2200 ot/min | Tatra T3-929-11 - air cooled, V-type, four stroke, direct injection Diesel engine - number of cylinders: 10 - bore: 4.72 in - stroke: 5.51 in - swept volume: 966,25 cu in - maximum torque: 745 lb.ft at 1400 rpm - maximum power output: 278,9 hp (282,8 PS) at 2200 rpm |
Převodovka: Gearbox: | 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod | gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting |
Spojka: Clutch: | jednolamelová s průměrem 420 mm | single-plate with diameter 16.5 in |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 230 l | 50.59 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 911) km/h | 56.51) mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 31,52) l/100 km | 8.972) mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 50 ° / 45 ° | |
Svah: Gradient: | 183) ° | 40,913) % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0,8 m | 32in |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) maximální rychlost 2) základní spotřeba paliva 3) pro celkovou hmotnost | 1) maximum speed 2) basic fuel consumption 3) for GVW |
Zdroje: Sources: | Tanková a automobilová technika v české a slovenské armádě, Naše vojsko, Praha 2003 Cvengroš, S.: Nový sklápač T815, Stop, 18/1982 www.tatra-page.kx.cz |