Název: Name: | Kamov Ka-25PL | Kamov Ka-25PL |
Originální název: Original Name: | Камов Ка-25ПЛ | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní vrtulník | helicopter for anti-submarine/anti-ship warfare |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1961-DD.MM.1961 Státní svazový pokusný závod č. 938, Ljubercy DD.MM.1965-DD.MM.1972 Ulan-Udenský strojírenský závod, Ulan-Ude | |
Období výroby: Production Period: | DD.RR.1961-DD.MM.1972 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Ljubercy: 1 Ulan-Ude: 275 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 21.05.1961 DB-03 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | souosé rotory | twin coaxial rotors |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 4765 kg | 10505 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6970 kg | 15366 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 7140 kg | 15741 lb |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 15,741) m | 51 ft 7 ¾ in1) |
Délka trupu: Fuselage Length: | 9,75 m | 31 ft 11 ⅞ in |
Šířka trupu: Fuselage Width: | 3,76 m | 12 ft 4 in |
Celková výška: Overall Height: | 5,35 m | 17 ft 6 ⅝ in |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 15,74 m | 51 ft 7 ¾ in |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | - |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 389,16 m2 | 4188.88 ft2 |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | - ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | turboshaft |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | GTD-3F / GTD-3BM (ГТД-3Ф / ГТД-3БМ) - výkon jednoho motoru: 671 kW / 738 kW | GTD-3F / GTD-3BM (ГТД-3Ф / ГТД-3БМ) - power output of one engine: 900 bhp / 990 bhp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 220 km/h v ? m | 136 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 185 km/h v ? m | 115 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Statický dostup: Static Ceiling: | 600 m | 1969 ft |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 3500 m | 11483 ft |
Dolet: Range: | 350 km | 217 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 6502) km | 4042) mi |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | Ka-25PS: 12 cestujících náklad: - v kabině: 1300 kg | Ka-25PS: 12 passengers cargo: - in cabin: 2866 lb |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | maximální hmotnost výzbroje 650 kg torpéda: 1x AT-1 1x AT-1M 1x T-67 1x APR-2 hlubinné pumy: 4x PLAB-250-120 8x PLAB-50-64 48x PLAB-MK | maximum armament weight of 1433 lb torpedos: 1x AT-1 1x AT-1M 1x T-67 1x APR-2 depth charges: 4x PLAB-250-120 8x PLAB-50-64 48x PLAB-MK |
Vybavení: Equipment: | radar Iniciativa-2K ponorný sonar Pribor-10 | Initsiativa-2K (Short Horn) radar Pribor-10 (Stork Tail) dunking sonar |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | kódové označení NATO: Hormone-A 1) průměr hlavního rotoru 2) maximální přeletová vzdálenost | NATO reporting name: Hormone-A 1) main rotor diameter 2) ferry range |
Zdroje: Sources: | Роман, Валерий Д. Ка-25 - длинная рука адмирала Горшкова, Авиация и Время 1996/06. OKB N. I. Kamova http://www.airwar.ru/enc/sh/ka25.html ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |