Důstojnická vzduchoplavecká škola [1910-1917]

Офицерская воздухоплавательная школа
     
Název:
Name:
Důstojnická vzduchoplavecká škola Officers aeronautical School
Originální název:
Original Name:
Офицерская воздухоплавательная школа
Datum vzniku:
Raised/Formed:
DD.MM.1910
Předchůdce:
Predecessor:
Školní vzduchoplavecký park Aeronautical School Park
Datum zániku:
Disbanded:
DD.MM.1917
Nástupce:
Successor:
Letecká škola socialistického dělnicko-rolnického Rudého letectva -
Nadřízené velitelství:
Higher Command:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Dislokace:
Deployed:
DD.MM.1910-DD.MM.1917 Gatčina, Letiště Gatčina /

Velitel:
Commander:
DD.MM.1910-DD.MM.1913 Kovalko, Alexandr Matvejevič (genmjr. )
Podřízené jednotky:
Subordinated Units:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Poznámka:
Note:
odznak školy School Badge
Zdroje:
Sources:
ru.wikipedia.org
regiment.ru
pobeda.ru
gorod.gatchina.biz
URL : https://www.valka.cz/Dustojnicka-vzduchoplavecka-skola-1910-1917-t108646#386375 Verze : 0
Důstojnická vzduchoplavecká škola


Škola patřila k Církvi sv. Eliáše a byla určena pro výcvik leteckého personálu - pilotů, pozorovatelů, leteckých fotografů. Byl tam prováděn vývoj, zkoušky a částečně výroby letadel a balonů. Byla to první škola tohoto druhu v Rusku. Pořádala taktéž letecké, fotografické, fyzikální, raditelegrafické a meteorologické semináře a semináře o materiálech, spalovacích motorech a letecké technice a v jejím areálu byl první chrám pro ruské piloty.


Do sestavy školy patřily - letecký prapor, zkušební stanice, výzkumná stanice, centrální sklad vzduchoplaveckého materiálu, prozatímní letecký oddíl, letiště Gatčina a sborové letiště.


Mezi známé absolventy patřili - A.N. Vegener, A.A. Kazakov, S. Vojcechovský a J. Nagorski.



Zdroj
ru.wikipedia.org
regiment.ru
pobeda.ru
gorod.gatchina.biz

Důstojnická vzduchoplavecká škola [1910-1917] - Hlavní budova Důstojnické vzduchoplavecké školy

Hlavní budova Důstojnické vzduchoplavecké školy
Důstojnická vzduchoplavecká škola [1910-1917] - Start balonu u kostela Sv.Eliáše

Start balonu u kostela Sv.Eliáše
Důstojnická vzduchoplavecká škola [1910-1917] - Rozmístění objektů školy
mapa 1913

Rozmístění objektů školy
mapa 1913

URL : https://www.valka.cz/Dustojnicka-vzduchoplavecka-skola-1910-1917-t108646#385416 Verze : 0

Diskuse

add identifikácia politickej príslušnosti zemepisnej lokality : používať kombináciu súčasný štát / vtedajší štát (tak ako to dáva vlajkátor). Kombinácia Ruské impérium / ruské imérium sa štandartne nastaviť nedá. Vzhľadom k tomu, že objekt prevažnú mieru svojej existencie existoval ako súčasť cárskeho Ruska, použil by som kombináciu Rusko (dnešná Ruská federácia) / Ruske impérium - / (alebo nejakú inú kombináciu súčasného a zaniknutého štátu). Podľa mňa je možné použiť aj verziu len so zástavou súčasného Ruska, pretože predpokladám že Gatchina ako obec existuje aj dnes....
URL : https://www.valka.cz/Dustojnicka-vzduchoplavecka-skola-1910-1917-t108646#385438 Verze : 0
Dobře, pokud tedy zeměpisné místo existuje i teď, je správné použít vlajku jen současného státu?
URL : https://www.valka.cz/Dustojnicka-vzduchoplavecka-skola-1910-1917-t108646#385441 Verze : 0
prave ze by to melo byt SOUCASNY stat / STAT V DOBE o ktere se mluvi. Pokud to presahovalo vice obdobi, treba platnost od 1873 do 1918, pak davam vlajky dle ZACATKU obdobi Smile vice viz ten Bukem zmineny odkaz, radsi jsem to sepsal, protoze kolem tech vlajek to bylo dost nejasne a nikde v pravidlech to asi ani neni zachycene, jak by se to spravne melo delat
URL : https://www.valka.cz/Dustojnicka-vzduchoplavecka-skola-1910-1917-t108646#385455 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více