Název: Name: | Polikarpov I-152TK | Polikarpov I-152TK |
Originální název: Original Name: | Поликарпов И-152TК | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.02.1939-DD.MM.1939 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.02.1939-DD.MM.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 9 (přestavěno / converted) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,200 m | 33ft 5,56in |
Délka: Length: | 6,270 m | 20ft 6,84in |
Výška: Height: | 3,000 m | 9ft 10,11in |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,50 m2 | 242.19 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Švecov M-25V vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec, přeplňovaný dvěma turbokompresory TK-1 o vzletovém výkonu 570 kW. Vrtule dvoulistá kovovová AV-1 s nastavitelným úhlem náběhu. | Shvetsov M-25V nine-cylinder, air-cooled, radial engine with two turbochargers TK-1 rated at 775 hp for take-off, driving a two-bladed AV-1 metal variable-pitch propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 398 km/h v 8000 m | 247.3 mph in 26247 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 340 km/h v 5000 m | 211.3 mph in 16404 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10800 m | 35433 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm s celkovou zásobou 2 600 nábojů. | Four fixed-forward-firing 0.30 inch ShKAS machine-guns with 2,600 rounds. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | I-152TK (Turbo kompresor) celkem bylo upraveno devět letadel. Instalovaný motor byl přeplňován dvěma turbokompresory. Tyto letouny byly začleněny do obrany Moskvy. | I-152TK (Turbo Kompressor) turbo-charged, total of nine aircraft was converted. The engine M-25V was fitted with two turbochargers. The I-152TK aircraft was placed in Moscow's air defenses. |
Zdroje: Sources: | William. Green, Warplanes of the Second World War, Volume Three: Fighters, London, Macdonald & Co, Publishers Ltd., 1961, (seventh impression 1973), ISBN 0-356-01447-9. Hans-Heiri Stapfer, Polikarpov Fighters in Action Part 1, Aircraft in Action Number 157, Squadron Signal Publications, Inc., 1995 www.historyofwar.org http://www.airwar.ru/enc/fww2/i15b.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |