CZK - LIAZ 101.124

     
Název:
Name:
LIAZ 101.124 LIAZ 101.124
Originální název:
Original Name:
LIAZ 101.124
Kategorie:
Category:
valník cargo bed truck
Výrobce:
Producer:
LIAZ, n.p. závod 02, Mnichovo Hradiště /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1985-DD.MM.1987
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
562:
- Angola: 1
- Československo (Lidové milice) / Czechoslovakia (People's Militias): 12
- Irák / Iraq: 1
- KLDR / PDRK: 2
- Pákistán / Pakistan: 18
- Španělsko / Spain: 1
- Tanzánie / Tanzania: 527
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1984
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg ? lb
Užitečné zatížení:
Payload:
8750 kg 19290 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
16000 kg 35274 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
16000 kg 35274 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
32000 kg 70548 lb
Celková délka:
Overall Length:
6730 mm 22ft 1in
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm 8ft 2in
Celková výška:
Overall Height:
3110 mm 10ft 2in
Světlá výška:
Ground Clearance:
290 mm 11in
Rozvor:
Wheelbase:
3650 mm 144in
Rozchod:
Track:
2350 mm - přední náprava
1782 mm - zadní náprava
92 ½ in - front axle
70 ⅛ in - rear axle
Brzdová soustava:
Braking System:
? ?
Elektrický systém:
Electrical System:
24 V 24 V
Pneumatiky:
Tyres:
11.00 R20
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
M 634 M 634
Převodovka:
Gearbox:
Praga 10P80 (hlavní) - 10 rýchlostí vpred, 2 vzad
PP100 (přídavná pro pohon přední nápravy)
Praga 10P80 (main) - 10 gears forward, 2 gears backward
PP100 (additional to front axle)
Spojka:
Clutch:
jednolamelová, suchá, priemer 380 mm single plate, dry, 380 mm diameter
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l ? Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
72 km/h 45 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
31 ° / 24 °
Svah:
Gradient:
27 ° 60 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,4 m 16 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47 in
Uživatelské státy:
User States:












Poznámka:
Note:
Model vyvinutý na základe sklápača Škoda 706 MTSP 24

Odvodené verzie:
- LIAZ 101.129 (valník s navijákom)
- LIAZ 101.120 (podvozok pre účelové nástavby)
- LIAZ 101.121 (valník bez plachty)
- Škoda 706 MTP 24 (označenie pre ČSSR)
-
Zdroje:
Sources:
Ing. Karel Václavík, Karel Václavík: Škoda a LIAZ 2. - nákladní automobily a autobusy po roce 1945; SAXI 2012; ISBN 978-80-904767-3-8
URL : https://www.valka.cz/CZK-LIAZ-101-124-t127237#430656 Verze : 0
Největším uživatelem vozidel LIAZ 101.124 se stala Tanzánie. Z toho vychází i jejich přezdívka "Tanzánec".

Zdroj: LIAZ.cz

CZK - LIAZ 101.124  -


URL : https://www.valka.cz/CZK-LIAZ-101-124-t127237#430726 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více