"Gulasch kanone" se jí říkalo kvůli asi 1,2 vysoké komínové rouře, která se nasazovala na nátrubek v přední části (ten rezavý).
Provedení s loukoťovými koly využívalo hypotrakci pro mototakci se používala kola s lisovanými ocelovými ráfky a pneumatikami.
Ale podezřívám některého z vlastníků, že došlo k úpravě vlečného oka na oji
U hypotrakce ke kuchyni patřila ještě kolesna na proviant, u mototakce se ke stejnému účelu používala korba vlečného vozidla,(kterou koně postrádají :lol )
Provedení s loukoťovými koly využívalo hypotrakci pro mototakci se používala kola s lisovanými ocelovými ráfky a pneumatikami.
Ale podezřívám některého z vlastníků, že došlo k úpravě vlečného oka na oji
U hypotrakce ke kuchyni patřila ještě kolesna na proviant, u mototakce se ke stejnému účelu používala korba vlečného vozidla,(kterou koně postrádají :lol )
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |