Pokladač koľajových polí PKP-25/20 je špeciálny mostový žeriav určený na pokladanie a ťahanie koľajových polí o dĺžke 25 m, max. hmotnosti 20 t na drevených alebo betónových pražcoch. Využitie má aj pri stavbe mostných konštrukcií, hlavne na ukladanie nosníkov IP.
PKP-25/20 patrí k vyhradeným technickým zariadeniam Železničného vojska.
Ťažným automobilom je terénny automobil T-138, T-148 upravený aj pre jazdu po koľajniciach.
Pokladač sa skladá z :
- ťažný automobil T-138
- most pokladača s príslušenstvom (zložený z 5 mostových dielov – A B C E F)
- kočky s príslušenstvom
- elektrická inštalácia
Kočky : v súprave sú 3 kočky , medzi sebou spojené štyrmi rozperami o dĺžke 4.36 m a 3 m. Všetky sú vybavené elektrickým kladkostrojom TO 262
Hlavné technické údaje :
Rozmery v mm :
Dĺžka : 57.145
Šírka : 3.404
Výška : 4.529 od hlavy koľajnice
Hmotnosť v kg:
Diel A : 2.454
Diel B : 5.247
Diel C : 6.580
Diel E : 2.147
Diel F : 2.240
Portál s povozkom : 4.288
Kočky s príslušenstvom : 3.428
Celková hmotnosť ťahača : 44.500 ( pracovná poloha).
Nosnosť jednej kočky : 7,5 t
Nosnosť pokladača : 20 t
Technický výkon pri pokládke :
- 500 m/hod – priama koľaj
- 200 m /hod. – v oblúku
Max. rýchlosť v km/hod.:
- koľajnice : 20
- cesta : 50
Obsluha : 1 + 4
- veliteľ pokladača
- vodič ťažného automobilu
- žeriavnik
- strojník elektrocentrály 30 kW
- vodič zadného podvozku SPDB-25 (pri preprave po ceste)
Preprava : PKP sa prepravuje po železnici demontovaný na piatich vozoch NsK.
Zdroj:
Žel-25-4
ATOM
Československý voják
T 138 ako ťahač PKP 25/20
Vytrhávanie starých koľají pomocou PKP 25/20
Kabína strojníka
Pokladanie koľajových polí
PKP-25/20 patrí k vyhradeným technickým zariadeniam Železničného vojska.
Ťažným automobilom je terénny automobil T-138, T-148 upravený aj pre jazdu po koľajniciach.
Pokladač sa skladá z :
- ťažný automobil T-138
- most pokladača s príslušenstvom (zložený z 5 mostových dielov – A B C E F)
- kočky s príslušenstvom
- elektrická inštalácia
Kočky : v súprave sú 3 kočky , medzi sebou spojené štyrmi rozperami o dĺžke 4.36 m a 3 m. Všetky sú vybavené elektrickým kladkostrojom TO 262
Hlavné technické údaje :
Rozmery v mm :
Dĺžka : 57.145
Šírka : 3.404
Výška : 4.529 od hlavy koľajnice
Hmotnosť v kg:
Diel A : 2.454
Diel B : 5.247
Diel C : 6.580
Diel E : 2.147
Diel F : 2.240
Portál s povozkom : 4.288
Kočky s príslušenstvom : 3.428
Celková hmotnosť ťahača : 44.500 ( pracovná poloha).
Nosnosť jednej kočky : 7,5 t
Nosnosť pokladača : 20 t
Technický výkon pri pokládke :
- 500 m/hod – priama koľaj
- 200 m /hod. – v oblúku
Max. rýchlosť v km/hod.:
- koľajnice : 20
- cesta : 50
Obsluha : 1 + 4
- veliteľ pokladača
- vodič ťažného automobilu
- žeriavnik
- strojník elektrocentrály 30 kW
- vodič zadného podvozku SPDB-25 (pri preprave po ceste)
Preprava : PKP sa prepravuje po železnici demontovaný na piatich vozoch NsK.
Zdroj:
Žel-25-4
ATOM
Československý voják
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
T 138 ako ťahač PKP 25/20
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Vytrhávanie starých koľají pomocou PKP 25/20
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kabína strojníka
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pokladanie koľajových polí