Charakteristika
6x4 lehký nákladní automobil
Krátká historie
Konstrukce čistě vojenského nákladního automobilu. Široce používán Československou armádou jako nákladní automobil., dělosřelecký tahač, radiovůz, ambulance atd.
druh vozidla: lehký nákladní automobil
výrobce: Škoda Mladá Boleslav
označení výrobce: Škoda L
rok výroby: 1932-1935
hmotnost: 3 700 kg
délka: 5,79 m
šířka: 2,00 m
výška: 2,38 m
počet sedadel: 2
druh karoserie: nákladní, uzavřená kabina
použitý motor: Škoda 903, vodou chlazený šestiválec, obsah 3 137 cm
výkon: 66 HP
převodovka: 4+1 plus redukce
poháněná náprava: obě zadní
maximální rychlost: 62 km/h
spotřeba paliva: 45 l/100 km
obsah palivové nádrže: 135 l
Zvláštní vlastnosti: nezávislé pérování, nosnost 2,5 t. Byl také vyráběn s náhonem na všechna kola (6x6) pod označením Škoda 6 L.
6x4 lehký nákladní automobil
Krátká historie
Konstrukce čistě vojenského nákladního automobilu. Široce používán Československou armádou jako nákladní automobil., dělosřelecký tahač, radiovůz, ambulance atd.
druh vozidla: lehký nákladní automobil
výrobce: Škoda Mladá Boleslav
označení výrobce: Škoda L
rok výroby: 1932-1935
hmotnost: 3 700 kg
délka: 5,79 m
šířka: 2,00 m
výška: 2,38 m
počet sedadel: 2
druh karoserie: nákladní, uzavřená kabina
použitý motor: Škoda 903, vodou chlazený šestiválec, obsah 3 137 cm
výkon: 66 HP
převodovka: 4+1 plus redukce
poháněná náprava: obě zadní
maximální rychlost: 62 km/h
spotřeba paliva: 45 l/100 km
obsah palivové nádrže: 135 l
Zvláštní vlastnosti: nezávislé pérování, nosnost 2,5 t. Byl také vyráběn s náhonem na všechna kola (6x6) pod označením Škoda 6 L.