Polikarpov I-185 M-90

Поликарпов И-185 M-90
     
Název:
Name:
Polikarpov I-185 (M-90) Polikarpov I-185 (M-90)
Originální název:
Original Name:
Поликарпов И-185 (M-90)
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1940-DD.MM.1940 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
28.01.1940-DD.05.1940
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR nelétal / not flown
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2068 kg 4559 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2706 kg 5966 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
3223 kg 7105 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,800 m 32ft 1,85in
Délka:
Length:
7,560 m 24ft 9,66in
Výška:
Height:
2,500 m 8ft 2,5in
Plocha křídla:
Wing Area:
15,53 m2 167.16 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
174,243 kg/m2 35.69 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Tumanskij M-90 vzduchem chlazený dvojhvězdicový osmnáctiválec o vzletovém výkonu 1 250 kW (1 700 k), nominální výkon 1 177 kW (1 600 k) a 1 103 kW (1 500 k) v h= 6 000 m.
Vrtule trojlistá stavitelná.
Tumansky M-90 eighten-cylinder, two-row, radial engine, rated at 1,677 hp for take-off, nominal power 1,677 hp and combat power 1,479 hp at 19,685 ft,
driving a three-blade variable-pitch propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
701 km/h v ? m 435.6 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
18,52 m/s 3645.7 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do m ? min to 0 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10250 m 33629 ft
Dolet:
Range:
680 km 422.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1100 km 683.5 mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet UBS ráže 12,7 mm a
2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm, všechny montované okolo motoru.
Pumový náklad: do 400 kg
Two fixed forward-firing 0.5 inch UBS machine-guns and
two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns, all guns mounted around the engine.
Bomb load: Up to 882 lb.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Motor M-90 neprošel státními zkouškami a jeho další vývoj byl zastaven. Do letounu nebyl namontován a všechny výkony s tímto letounem jsou pouze vypočtené. The engine Tumansky M-90 was not never installed to the aircraft. All performances of this airplane are only calculated.
Zdroje:
Sources:
Michail Maslov, И-180 / И-185, Rossia, Moskva, Technika-molodeži, Vostočnyj gorizont, 2003.
http://www.airwar.ru/enc/fww2/i185.html
archiv autora

Polikarpov I-185 M-90 - Projekt letounu I-185 s motorem Tumansky M-90.

Projekt letounu I-185 s motorem Tumansky M-90.
URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-I-185-M-90-t142192#460323 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více