Název: Name: | Chong-tu L-15 Lie jing | Hongdu L-15 Lie Ying (Falcon) |
Originální název: Original Name: | L-15猎鹰 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.2005-DD.MM.20RR Hongdu Aviation Industry (Group) Ltd., Nanchang, Jiangxi | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2005-DD.MM.20RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3+ | |
První vzlet: Maiden Flight: | 13.03.2006 ev.č. 01 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4960 kg | 10935 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6800 kg | 14991 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 9800 kg | 21605 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,48 m | 31ft 1,23in |
Délka: Length: | 12,27 m | 40ft 3,06in |
Výška: Height: | 4,81 m | 15ft 9,37in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | dvouproudový | turbofan |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Ivčenko Progress AI-222-25F (24,51 kN /41,19 kN s prídavným spaľovaním) | Ivchenko Progress AI-222-25F, thrust 5511 lb /9259 lb afterburning) |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1715 km/h v ? m | 1065.7 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 200 m/s | 39370.1 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 16000 m | 52493 ft |
Dolet: Range: | 550 km | 341.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3100 km | 1926.3 mi |
Výzbroj: Armament: | Max. nosnosť 3000 kg výzbroje na 6 závesníkoch (4 pod krídlami, dva na koncoch krídel) pre strely vzduch-vzduch a vzduch-zem a riadené a neriadené bomby. | The aircraft also has six (four under-wing and two wingtip) pylons to carry various air-to-air and air-to-ground weapons.Carrying up to 3 tons of armament. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Max. rýchlosť M=1,4 Stroje ev. č. 01 a 02 boli poháňané motormi ZKMB-Progress (Lotarev) DV-2, stroj ev.č. 03 verziou DV-2F (s prídavným spaľovaním), od č. 04 majú byť poháňané motormi AI-222K-25F, vyrábaných v licencii Inštitútom č. 608. | Max. speed M=1,4 |
Zdroje: Sources: | Kučírek, Jiří: L-15 podruhé, Letectví a kosmonautika 2008 / 11 http://en.wikipedia.org/wiki/Hongdu_L-15 http://ru.wikipedia.org/wiki/Hongdu_L-15 www.airforce-technology.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://en.wikipedia.org/wiki/File:HAIG_L15.jpg