Fokker C.V-B

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Fokker C.V-B

Fokker C.Vb

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Fokker C.V-B Fokker C.V-B
    Originální název:
    Original Name:
    Fokker C.V-B
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1924-DD.MM.192R NV Nederlandsche Vliegtuigenfabriek, Amsterdam /
    DD.MM.1927-DD.MM.193R Flyverkorpsets Værksteder, Kobenhavn
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1924-DD.MM.193R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    12 Fokker
    13 HFV
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1430 kg 3153 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    2230 kg 4916 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    13.33 m 43ft 8,79in
    Délka:
    Length:
    9.25 m 30ft 4,17in
    Výška:
    Height:
    3.31 m 10ft 10,31in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    40,8 m2 439.17 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hispano-Suiza 51 o výkonu 388 kW, nebo
    Lorraine-Dietrich 12Db o výkonu 298 kW, později
    Bristol Jupiter o výkonu 328 kW
    Hispano-Suiza 51, power 520 hp, later
    Bristol Jupiter, power 440 hp, or
    Lorraine-Dietrich 12Db, power 400 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    220 km/h v ? m 136.7 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    25 min do 5000 m 25 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6200 m 20341 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    0-2x pevný 7,9mm kulomet
    1x pohyblivý 7,9mm kulomet


    200 kg pum
    0-2x fixed 7.9 mm machine gun
    1x flexible 7.9 mm machine gun


    440 lb of bombs
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    Data platí pro stroje s motorem Hispano-Suiza


    - dánské stroje s motory Lorraine sloužily pod označením I R
    - 6 strojů s motory Hispano pro Bolivii je ve starších zdrojích uváděno jako C.V-C
    - jeden stroj společně s C.Va koupen a testován sovětským letectvem, mizí v r. 1926
    Data are for Hispano-Suiza engined machines
    Zdroje:
    Sources:
    Kamphuis, G. H. The Fokker C V, Profile No.87. Profile Publications, Leatherhead 1966.
    Hegener, Henri. Fokker - The Man and his Aircraft. Harleyford Publications, Letchford 1961.
    http://www.go2war2.nl/artikel/308
    www.ole-nikolajsen.com
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/164603#497702Verze : 0
    MOD
    Avatar
    flymuseum.dk


    Dva dánské "C.V m/26" aneb "I R". Stroj "R1 Danmark", první dodaný Fokkerem, byl v roce 1926 použit kapitánem Botvedem k letu do Tokia a zpět. Fotka není příliš reprezentativní, protože oba na ní mají nová křídla odpovídající verzi E.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/164603#497709Verze : 0
    MOD