Dewoitine D.376 C.1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Dewoitine D.376 C.1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Dewoitine D.376 C.1 Dewoitine D.376 C.1
    Originální název:
    Original Name:
    Dewoitine D.376 C.1
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Argenteuil /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1937-DD.01.1939
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    25
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    06.07.1937
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1610 kg 3549 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1970 kg 4343 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11,230 m 36ft 10in
    Délka:
    Length:
    7,440 m 24ft 4,9in
    Výška:
    Height:
    3,420 m 11ft 2,65in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    17,80 m2 191.6 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    110,674 kg/m2 22.67 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    žádný none
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Gnome-Rhône 14Kfs Mistral Major vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 684 kW (930 k) a 647 kW (880 k) v h= 3 250 m.
    Vrtule trojlistá kovová stavitelná Gnome-Rhône 1070.
    Gnome-Rhône 14Kfs Mistral Major fourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 917 hp for take-off and 868 hp at 10,663 ft,
    driving a three-blade variable-pitch metal Type Gnome-Rhône 1070 propeller.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    425 l 93.5 UK gallons (112.3 US gallons)
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    388 km/h v 3250 m 241.1 mph in 10663 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    285 km/h v 2560 m 177.1 mph in 8399 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,5 min do 3000 m 3,5 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    10000 m 32808 ft
    Dolet:
    Range:
    700 km 435 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    4x pevný kulomet Darne ráže 7,5 mm v křídlech.
    Pumový náklad: 4x 25 kg puma.
    Four fixed forward-firing 0.295 inch Darne machine-guns within the wing.
    Bomb load: a four 55 lb of bombs.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Jednalo se o palubní stíhačku, která velmi úzce navazovala na palubní stíhačku D.373. Hlavní rozdíl byl křídlech D.373 měl křídla pevná, ale u D.376 mohla být složena podél trupu. Druhá změna nebyla vidět, týkala se motorového lože, které bylo mohutnější a motor, který trpěl silnými vibracemi byl uchycen pomocí silentbloků.
    Company LeO constructed new version D.373 designed for use on aircraft carrier Béarn as a recovery for old Wibaulds Wib.74. Aéronavale made its order for at least 40 machines D.373 at 5th November 1935 at meant them as a interstage between old Wibaulds Wib.74 and expected modern monoplanes. Type D.373 was quite different from types D.371 an D.372. It had shorter wing, stronger fuselage, tailhook and new instruments in cocpit. The machine has ballons in fuselage too, that may prevent sink on the sea. The first serial machine was deliveded at 23rd March 1936. More 19 machines was deliverd until the end of year. The next machines, in quantity of 25, were built in new version D.376. This version had new engine bed and new folding wing. First D.376 was flown for first at 9th July 1937 and serial machines were delivered until the beginning of 1939.
    Zdroje:
    Sources:
    www.postedeschoufs.com
    http://www.airwar.ru/enc/fww1/dewd37.html
    ww2drawings.jexiste.fr
    www.histoiredumonde.net
    www.aeronavale-porteavions.com
    www.aviafrance.com



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/164610#497719Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fww1/dewd37.html



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/164610#509666Verze : 0
    MOD