Ansaldo SVA - přehled verzí
SV - původní označení pro prototyp inženýrů Savoii a Verduzia, stíhací letoun s motorem SPA 6A
SVA.1 - pozdější označení, A = Ansaldo, tedy výrobce prototypu
SVA.2 - schází údaje, snad označení pro cca 100 kusů předsérie z roku 1917
SVA.3 - záchytná stíhací varianta, zkrácené rozpětí, kulomet Fiat nad křídlem; známý také jako SVA ridotto
SVA.4 - průzkumná varianta, dva kulomety Vickers na bocích trupu, dvě fotokamery
SVA.5 - průzkumná a bombardovací varianta, dva kulomety Vickers, závěsníky pro tři pumy ráže 162 mm, možnost nést rádio
SVA.6 - průzkumná varianta, kulomet Fiat, zaměřovač Chrétien, dvě fotokamery
SVA.7 - průzkumná a bombardovací varianta, kulomet Fiat, závěsníky pro šest pum ráže 162 mm
SVA.8 - pancéřovaná průzkumná a bitevní varianta, motor Isotta Fraschini, snad 1 stroj postaven v roce 1932
SVA.9 - dvousedadlová cvičná varianta
SVA.10 - dvousedadlová průzkumná varianta
ISVA - jednomístná plováková varianta
SVA Am - dvousedadlová plováková varianta
Rozdělení na jednotlivé varianty proběhlo zpětně, a rozdíly nejsou úplně jasné. Uváděno je dokončení 1245 kolových a 50 plovákových strojů (do konce roku 1918), nebo až 1000 jednomístných, 600 SVA.10 a 135 plovákových strojů. Výroba snad pokračovala až do roku 1928, s celkovým počtem snad 2000 strojů. Objednáno bylo i 300 strojů od firmy AER, 300 od Savoii a 150 od fy. Bauchiero, kolik jich bylo skutečně dodáno není známo.