Heinkel HD 22

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Heinkel HD 22

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Heinkel HD 22 Heinkel HD 22
    Originální název:
    Original Name:
    Heinkel HD 22
    Kategorie:
    Category:
    cvičný letoun trainer aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1926-DD.MM.192R Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Warnemünde /
    DD.MM.1928-DD.MM.192R Weiss Manfred Repülőgép- és Motorgyár Rt, Budapest /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1926-DD.MM.192R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    6? Heinkel
    30? Manfréd Weiss
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1050 kg 2315 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1550 kg 3417 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12,00 m 39ft 4,43in
    Délka:
    Length:
    8,30 m 27ft 2,76in
    Výška:
    Height:
    3,78 m 12ft 4,81in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    34,80 m2 374.58 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    BMW IVa o vzletovém výkonu 235 kW/320 k, nebo
    Junkers L5 o vzletovém výkonu 235 kW/320 k
    dvoulistá dřevěná vrtule
    BMW IVa, take-off power 316 hp, or
    Junkers L5, take-off power 316 hp
    two-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    190 km/h v 0 m 118.1 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    165 km/h v ? m 102.5 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    13,4 min do 3000 m 13,4 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    5300 m 17388 ft
    Dolet:
    Range:
    950 km 590.3 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - cvičný a sportovní letoun, Heinkelem postaveno cca 6 ks, používaných u Deutsche Verkehrsfliegerschule, 1 stroj zakoupen pro amerického vojenského atašé
    - cca 30 ks postaveno v licenci v Maďarsku; později pravděpodobně dostaly hvězdicové motory Gnome-Rhône Jupiter VI
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
    www.secretprojects.co.uk
    http://home.mit.bme.hu/~tade/pages/hungavia.htm
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/178502#524850Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/other1/hd22.html


    Stroj amerického atašé.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/178502#524851Verze : 0
    MOD