Název: Name: | M1081 | M1081 |
Originální název: Original Name: | FMTV Truck, Cargo 2-1/2 ton, Air Drop, M1081 | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | Oshkosh Corporation, Oshkosh, WI | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1996-DD.MM.2006 Stewart & Stevenson, Houston, TX DD.MM.2006-DD.MM.2007 Armor Holdings Inc., Jacksonville, FL DD.MM.2007-DD.MM.2011 BAE Systems Land & Armaments, Arlington, VA DD.MM.2011-DD.MM.RRRR Oshkosh Corporation, Oshkosh, WI | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1991 ? | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 8511 kg | 18764 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 2268 kg | 5000 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 10779 kg | 23764 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 5443 kg | 12000 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 6375 mm | 20ft 11in |
Celková šířka: Overall Width: | 2438 mm | 8ft |
Celková výška: Overall Height: | 2845 1) mm | 9ft 4in 2) |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | 3886 mm | 153in |
Rozchod: Track: | ? mm - ? | ? - ? |
Brzdová soustava: Braking System: | bubnové pneumatické brzdy - přední náprava: Rockwell Stopmaster, RSA-1550-830 - zadní náprava: Rockwell Stopmaster, RDA-1550-831 | Full air, wedge-type, self-adjusting, drum brakes - front axle: Rockwell Stopmaster, RSA-1550-830 - rear axle: Rockwell Stopmaster, RDA-1550-831 |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | Michelin 395/85 R20 XML (bezdušové / tubeless) | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Caterpillar 3116 ATAAC - přeplňovaný vznětový motor, 6,6 l - řadový 6 válec - 168 kW - maximální točivý moment v rozmezí 2.600 - 2.860 ot/min - palivo: motorová nafta, DF-2, JP-4, VV-F-800 | Caterpillar 3116 ATAAC - diesel engine, turbocharged, 403 cid - in-line, 6 cylinders - 225 HP - maximal torque in range at 2,600 - 2,860 rpm - fuel: diesel, DF-2, JP-4, VV-F-800 |
Převodovka: Gearbox: | Allison MD 3070 PT - automatická, 7 rychlostní (+ zpátečka) | Allison MD 3070 PT - 7-speed automatic (+ reverse speed) |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 204 l | 44.87 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 88.5 km/h | 55 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 482.8 km | 300 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 40 ° / 40 ° | |
Svah: Gradient: | 27 ° | 60 % |
Boční náklon: Side Slope: | 14 ° | 30 % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0.76 m | 30in |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) standardní pro letecký transport & shoz: 2680 mm M1081A1 - upravený motor, vylepšená převedovka, řídící jednotka, ABS a interaktivní technické příručky Vozidlo může být vybaveno zodolněnou kabinou. M1081 i M1081A1 existují ve verzi s navijákem i bez navijáku. | 2) Standard for Air Transport & Air Drop: 8ft 9.5in M1081A1 - certified engine, upgraded transmission, electronic data bus, an ABS and interactive electronic technical manuals. The vehicle can be equipped with armored cab. M1081 and M1081A1 are in versions with or without winch. |
Zdroje: Sources: | TM 9-2320-365-10 oshkoshdefense.com http://olive-drab.com/idphoto/id_photos_m1081.php |