Hawker Siddeley HS.125 - přehled verzí
DH.125 - lehký dvoumotorový proudový dopravní letoun pro krátké trasy, motory Viper 520, 2 ks
DH.125-1 - předsérie, motory Viper 520, 8 ks
DH.125-1A - sériová varianta podle amerických standardů FAA, motory Viper 521, 33 ks
DH.125-1A/522 - shodné, motory Viper 522, 28 ks
DH.125-1A/S.522 - zvýšená zásoba paliva a vzletová hmotnost, motory Viper 522, 3 ks
HS.125-1B - sériová varianta podle britských standardů, motory Viper 520, 2 ks
HS.125-1B/522 - shodné, motory Viper 522, 8 ks
HS.125-1B/R.522 - 510 l pomocná nádrž, motory Viper 522, 1 ks
HS.125-1B/S.522 - zvýšená zásoba paliva a vzletová hmotnost, motory Viper 522, 1 ks
HS.125-2 - varianta pro navigační výcvik pro RAF, motory Viper 521, 20 ks
HS.125-3 - varianta pro pilotní výcvik pro Quantas, motory Viper 521, 2 ks
DH.125-3A - sériová varianta podle standardů FAA, zvýšená vzletová hmotnost, motory Viper 522, 12 ks
DH.125-3A/R - 510 l pomocná nádrž, 2 ks
DH.125-3A/RA - zvýšená zásoba paliva a vzletová hmotnost, 18 ks
HS.125-3B - sériová varianta podle britských standardů, motory Viper 522, 15 ks
HS.125-3B/RA - zvýšená zásoba paliva a vzletová hmotnost, 16 ks
BH.125-400A - sériová varianta podle standardů FAA, opět zvýšená hmotnost, hlavní dveře otvírané ven, 69 ks
HS.125-400B - sériová varianta podle britských standardů, 47 ks
BH.125-600A - sériová varianta podle standardů FAA, prodloužený trup, motory Viper 601, 33 ks
HS.125-600B - sériová varianta podle britských standardů, motory Viper 601, 39 ks
BAe 125-700A - podle standardů FAA, dvouproudové motory Garret TFE731-3RH (od r. 1977 novým výrobcem British Aerospace)
BAe 125-700B - podle britských standardů; 215 ks obou variant
BAe 125-800 - zvýšené rozpětí, "skleněný" kokpit atd., motory TFE731-5F-1H, 650 ks všech subvariant
BAe 125-1000 - "mezikontinentální" varianta s motory Pratt & Whitney Canada
Hawker 800 - BAe 125-800 po roce 1993, kdy se výrobcem stal Raytheon Corporate Jets (1994 sloučen s Raytheon Aircraft Co. od r. 2007 Hawker Beechcraft, Inc.)
- Hawker 800XP - motory Garret TFE731-5BR-1H
- Hawker 800XPi - nový interiér a avionika
- Hawker 800SP - standardní stroje s doplněnými winglety
- Hawker 800XP2 - XP s doplněnými winglety
- Hawker 850XP - XP již dokončené s winglety
- Hawker 900XP - 850XP s motory TFE731-50R
- Hawker 750 - 800XP se zavazadlovým prostorem místo podtrupové nádrže
Hawker 1000 - BAe 125-1000 po roce 1993
Dominie T.1 - označení RAF pro HS.125-2, 20 ks
HS.125 CC.1 - označení RAF pro HS.125-400, 6 ks
HS.125 CC.2 - označení RAF pro HS.125-600, 2 ks
HS.125 CC.3 - označení RAF pro HS.125-700, 6 ks
C-29A - BAe 125-800 USAF používané pro inspekci letových cest, 12 ks
U-125 - BAe 125-800 JSDF používané pro inspekci letových cest, 3 ks
U-125A - BAe 125-800 JSDF pro SAR, cca 30 ks
Protector - námořní hlídková varianta BAe 125-700
Poznámky:
DH - de Havilland, zkratka podle autora původního projektu používaná zpočátku na strojích pro USA
HS - Hawker Siddeley, zkratka používaná pro "britské" verze
BH - Beechcraft Hawker, jméno a zkratka používaná na strojích pro USA po uzavření spolupráce s f. Beech
F - písmeno F před číslem varianty, např. 125-F400, znamená, že stroj byl přestavěn s motory Garret