Agusta-Bell AB.212

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 3.346,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 524 příspěvků vloženo, 1922 editováno a 429 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Agusta-Bell AB.212

Agusta-Bell AB.212AM

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Agusta-Bell AB.212 Agusta-Bell AB.212
    Originální název:
    Original Name:
    Agusta-Bell AB.212
    Kategorie:
    Category:
    víceúčelový vrtulník utility helicopter
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1971-DD.MM.199R Costruzioni Aeronautiche Giovanni Agusta SpA, Cascina Costa di Samarate
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1971-DD.MM.199R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ~160 AB.212
    40 AB.212AM
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Uspořádání rotorů:
    Rotor Configuration:
    hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kluzné ližiny skids
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného vrtulníku:
    Empty Weight:
    2631 kg 5800 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    5080 kg 11200 lb
    Délka s otáčejícími se rotory:
    Length with Rotors Turning:
    17.4 m 57ft 1in
    Délka trupu:
    Fuselage Length:
    12.92 m 42ft 4.75in
    Šířka trupu:
    Fuselage Width:
    ? m ?
    Celková výška:
    Overall Height:
    4.53 m 14ft 10.25in
    Průměr hlavního rotoru:
    Main Rotor Diameter:
    14.63 m 48ft
    Průměr vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Diameter:
    2.59 m 8ft 6in
    Plocha disku hlavního rotoru:
    Main Rotor Disc Area:
    168.12 m2 1809.6 ft2
    Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Disc Area:
    5.27 m2 56.75 ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    turbohřídelový turboshaft
    Počet motorů:
    Number of engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Pratt & Whitney Canada PT6T-3 Twin-Pac o výkonu 962 kW, později
    Pratt & Whitney Canada PT6T-3B Turbo Twin-Pac o výkonu 1342 kW
    Pratt & Whitney Canada PT6T-3 Twin-Pac, power 1290 shp, later
    Pratt & Whitney Canada PT6T-3B Turbo Twin-Pac, power 1800 shp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    814 l 215 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    204.4 km/h v 0 m 127 mph in 0 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    9.4 m/s 1860 ft/min
    Statický dostup:
    Static Ceiling:
    5182 m 17000 ft
    Dynamický dostup:
    Dynamic Ceiling:
    3048 m 10000 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    589 km 366 mi
    Přepravní kapacita:
    Transport Capacity:
    14 pasažérů


    ? kg nákladu
    14 passengers


    ? lb of cargo
    Výzbroj a vybavení:
    Armament and Equipment:
     
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Vybavení:
    Equipment:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
































    Poznámka:
    Note:
    - licenční verze Bell 212
    AB.212AM - úprava pro italské letectvo
    - licence-built Bell 212
    AB.212AM - modification for Italian Air Force
    Zdroje:
    Sources:
    Pelletier, A. J. Bell Aircraft Since 1935, Putnam, London 1992. ISBN 1-55750-056-8.
    Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1981-82. Jane's Publishing Company, London 1981. ISBN 0-7106-0729-6.
    Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1984-85. Jane's Publishing Company, London 1984. ISBN 0-7106-0801-2.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/183540#588939Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Agusta-Bell AB.212AM (MM81215) italského letectva
    Letecká show při příležitostí NTM 2011, Cambrai




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/183540#536041Verze : 0
    MOD