Ivčenko AI-25TLŠ

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 85.000,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Ivčenko AI-25TLŠ

Ивченко АИ-25ТЛШ

    Avatar
    Kvôli plánovanému použitiu motora AI-25TLŠ v bojových lietadlách („Š“ ako „ŠTURMOVIK“), došlo ku úpravám motora vedúcim ku zvýšeniu jeho ťahu (tzv. bojový ťah) a ku zníženiu času akcelerácie motora na menej ako 6 sekúnd. Na verziu TLŠ je možné motor AI-25TL upraviť v rámci generálnej opravy motora.
    Hlavné zmeny nastali v systéme riadenia dodávky paliva, elektrického systému, vysokotlakej turbíny a trysky vnútorného kanála.
    Prvý let lietadla L-39 s motorom AI-25TLŠ sa uskutočnil 13.06.2002 v rámci testov pod dozorom Ministerstva obrany Ukrajinskej republiky.


    Parametre motora:
    Ťah na maximálnom bojovom režime, H=0, M=0 - 18,15kN
    Ťah na maximálnom bojovom režime, H=0, M=0,6 - 12,26kN
    Ťah na maximálnom režime, H=0, M=0 - 16,87kN
    Ťah na maximálnom režime, H=0, M=0,6 - 10,79kN
    Ťah na cestovnom režime, H=6km, M=0,483 - 5,05kN
    Špecifická spotreba paliva na maximálnom režime, H=0, M=0 - 0,06 kg.N-1.h-1
    Špecifická spotreba paliva na cestovnom režime, H=6km, M=0,483 - 0,0806 kg.N-1.h-1
    Suchá hmotnosť motora - 400(?) kg
    Ťahová hmotnosť motora - 0,0454(?) kN.kg-1



    Zdroj:
    http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/

    Červeno sú vyznačené pridané alebo upravené časti AI-25TLŠ oproti pôvodnému AI-25TL.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/184480#538356Verze : 1
    MOD