Mikojan-Gurevič MiG-110

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Mikojan-Gurevič MiG-110

Mikoyan-Gurevich MiG-110 / Микоян-Гуревич МиГ-110

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič MiG-110 Mikoyan-Gurevich MiG-110
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич МиГ-110
    Kategorie:
    Category:
    transportní letoun cargo aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    Letecký vědecko-výrobní komplex MiG A. I. Mikojana, Moskva
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1997-DD.MM.1997 iba maketa / only maquette
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    sériová výroba nezahájena / serial production not started
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    15300 kg 33731 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    25 m 82ft 0,25in
    Délka:
    Length:
    18,90 m 62ft 0,09in
    Výška:
    Height:
    5,39 m 17ft 8,19in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 ? ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    turbovrtulový turboprop
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    TV-7-117SV (2500 hp) TV-7-117SV
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    3500 kg 3500 kg
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    550 km/h v ? m 341.8 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    500 km/h v 7000 m 310.7 mph in 22966 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8000 m 26247 ft
    Dolet:
    Range:
    1680 km 1043.9 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    3780 km 2348.8 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    bez výzbroje none
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    В.Ильин: Военно-транспортная авиация России; АСТ, 2001; ISBN 9785170087822
    toad-design.com
    ru.wikipedia.org
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/184571#538571Verze : 0
    MOD
    Avatar

    MiG-110




    Koncom 80. rokov 20. Storočia sa v ZSSR rozbehol proces vývoja menšieho transportného lietadla pre špeciálne účely (najmä transport a výsadok malej skupiny prieskumníkov / diverzantov do tyla nepriateľa), ktoré by súčasne čiastočne nahradilo lietadlá L-410, An-24, An-26 a Jak-40. Lietadlo sa malo vyznačovať schopnosťou krátkeho vzletu a pristátia aj z nespevnených plôch a zníženou úrovňou demaskujúcich príznakov. V konkurze v roku 1990 vyhral projek z Mikojanovej konštrukčnej kancelárie s označením MiG-110. Ďalší vývoj lietadla bol ovplyvnený rozpadom ZSSR a ekonomickou krízou v Rusku, ktorá citeľne zasiahla aj letecký priemysel a jeho vývojové projekty. V roku 1994 rozhodla vláda Ruskej federácie o financovaní ďalšieho vývoja zo štátnych peňazí a v auguste 1997 bola dokončená maketa lietadla v mierke 1:1. V závode Sokol sa následne začalo s výrobou lietajúceho prototypu, ale koncom roku 1998 boli práce na projekte zastavené z dôvodu zastavenia financovania zo strany vlády. Výrobca sa snažil projektom presadiť aj v segmente civilných lietadiel, pričom boli spracované návrhy na zástavbu západnej avioniky a motorov Pratt & Whitney Canada PW127C (MiG-110M). Ďalším pokusom udržať projekt živý bola snaha o jeho výrobu v Európe (Rakúsku) s označením MiG-110A (rok 2000).
    Plánovaná vojenská transportná verzia mala označenie MiG-110VT a prieskumno-hliadková verzia MiG-110PR.
    Snahy o získanei financií na dokončenie rojektu boli nakoniec neúspešné a konštruktéri, ktorí realizovali MiG-110 väčšinou prešli k Suchojovi a jeho projektu S-80 (Su-80).


    В.Ильин: Военно-транспортная авиация России; АСТ, 2001; ISBN 9785170087822
    toad-design.com
    ru.wikipedia.org
    http://avia.pro/blog/mig-110
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/184571#538602Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/aliner/mig110.html
    komsomolsk.su


    Maketa.


    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/184571#567518Verze : 0
    MOD