Rolls-Royce Griffon IIB

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Rolls-Royce Griffon IIB

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Rolls-Royce Griffon IIB Rolls-Royce Griffon IIB
    Originální název:
    Original Name:
    Rolls-Royce Griffon IIB
    Kategorie:
    Category:
    vidlicový motor vee engine
    Výrobce:
    Producer:
    Rolls-Royce Limited, Crewe, Derby, Hillington, Glasgow a Ford Motor Co. Ltd., Trafford Park, Manchester
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1942-DD.02.1945 Only versions Griffon IIB
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    767
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.11.1939 prototype Griffon II
    Použití:
    Use:
    Bristol Beaufighter Mk.II - testováno na několika strojích
    Fairey Firefly F Mk.I
    Hawker Tempest Mk.III
    Spitfire Mk.XII
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    12
    Hmotnost:
    Weight:
    816 kg 1800 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1805 mm 5ft 11,in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    769 mm 2ft 6in
    Celková výška:
    Overall Height:
    1168 mm 3ft 10in
    Vrtání:
    Bore:
    152,5 mm 6in
    Zdvih:
    Stroke:
    167,6 mm 6,6in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    36.71 l 2240 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    100 / 130 oktanový benzín 100 / 130 grade gasoline
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    Trojkomorový karburátor Rolls-Royce, který vycházel z karburátoru Bendix-Stromberg s automatickým řízením bohatosti směsi. Three-barrel injection carburettor built by Rolls-Royce based on the Bendix-Stromberg carburettor with pressure-injection and with automatic mixture control
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    6.0:1 6.0:1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Jednostupňový dvourychlostní odstředivý kompresor,
    průměr oběžného kola kompresoru 254 mm
    Single-stage two-speed centrifugal type supercharger,
    impeller diameter 10 inches.
    Chlazení:
    Cooling:
    Kapalinou (směs 70% vody a 30% glykolu), tlakové Liquid-cooled (70% water and 30% ethylene glycol coolant mixture), pressurised
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1282.6 kW při 2700 ot/min 1720 bhp at 2700 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkon:
    Vzletový: 1 283 kW ( 1 744 k)
    Bojový:
    I. rychlost kompresoru: 1 290 kW (1 754 k) v h= 230 m a
    II. rychlost kompresoru: 1 111 kW ( 1511 k)v h= 4 270 m.


    Převodové poměry kompresoru
    I. rychlost 7,85:1
    II. rychlost 10,68:1
    Power output:
    1,720 for take-off,
    1,730 hp at 750 ft with MS gear,
    1,490 hp at 14,000 ft with FS gear.


    Supercharge gear ratios:
    (MS) 7.85:1
    (FS) 10.68:1
    Zdroje:
    Sources:
    http://freespace.virgin.net/john.dell/meandgr.htm
    www.thunderboats.org
    http://freespace.virgin.net/john.dell/meandgr.htm
    uk.ask.com
    http://jn.passieux.free.fr/html/RR_Griffon.php
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/184594#538698Verze : 0
    MOD