Jakovlev UT-2 - přehled verzí
Ja-20 / S-20 - dvoumístný jednoplošný cvičný letoun odvozený od AIR-10; 1 prototyp s motorem Renault Bengali 4 a 1 s motorem M-11Je
UT-2 - sériová varianta, motor M-11G nebo M-11M
UT-2 vzor 1940 - modernizovaná sériová varianta s trupem prodlouženým o 15 cm a motorem M-11D, mírně pozměněné přístroje, látkový "přehoz" kabiny pro výcvik letu podle přístrojů
UT-2 plovákový - pravděpodobně 2. prototyp (s motorem Renault) vybavený dvěma plováky
UT-2 s motorem MV-4 - prototyp s licenční verzí motoru Bengali
UT-2V - varianta pro cvičné bombardování, vyrobena ve větším množství
UT-2M - sériová varianta s novým křídlem se šípovou náběžnou hranou a rovnou odtokovou, kvůli posunutí těžiště, a větší směrovkou
UT-2MV - lehká bitevní varianta odvozená od UT-2M, 200 kg pum nebo rakety
UT-2 K. A. Moskatova - polní konverze s krytým kokpitem a ochranným pylonem
UT-2N / SJeN - zkušební stroj vybavený vzdušným polštářem místo podvozku
UT-2L (1940) - "limuzína" s krytým kokpitem, 13 ks
UT-2L (1944) - prototyp varianty s krytým kokpitem, motorem s kapotovanými válci, křídly UT-2 a ocasními plochami UT-2M
Jak-5 - jednomístný cvičný stíhací letoun odvozený od UT-2L (1944)
Jak-18 - nástupce odvozený od UT-2L (1944)
Celkem bylo postaveno 7243 strojů, z toho kromě prototypů 80 UT-2MV, 13 UT-2L (1940) a nejméně 935 UT-2M. Je možné, že všechny UT-2 vyrobené po roce 1942 byly UT-2M, stoprocentně jistá je ale jen výroba závodem č. 168.