KM m 10 (HL m 10) (Baujahr 1936)

Sd.Kfz.7
     
Název:
Name:
KM m 10 (HL m 10)(typ 1936) KM m 10 (HL m 10)(Model 1936)
Originální název:
Original Name:
KM m 10 (HL m 10)(Baujahr 1936)
Výrobce:
Producer:
Krauss-Maffei, Mníchov /
Carl F.W. Borgward, Bremen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.04.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
333


Krauss Maffei - 111 (Fgst.Nr.10001-10111)
Carl F.W. Borgward - 222 (Fgst.Nr.140001-140222)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
11
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
8940 kg 19709 lb
Celková délka:
Overall Length:
7175 mm 23ft 6,48in
Celková šířka:
Overall Width:
2350 mm 7ft 8,51in
Celková výška:
Overall Height:
2613 1) mm 8ft 6,87in 1)
Světlá výška:
Ground Clearance:
410 mm 1ft 4,14in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Maybach NL 62 TU (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 6.191 cm3) Maybach NL 62 TU (6 cyl., gasoline, water cooled, 6.191 ccm)
Výkon:
Power:
104.4 kW při 2600 ot/min 140 bhp at 2600 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
Z.F. Typ G55 (4+R) Z.F. Typ G55 (4+R)
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
50 km/h 31.1 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
35 km/h 21.7 mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
250 km 155.3 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
24 ° 53 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
11 osôb a 500 kg náklad
ťah prívesu - 8 ton
ťah navijáku - 3 tony
11 men and 500 kg payload
Towed load - 8 metric ton
Winch - 3 metric ton
Uživatelské státy:
User States:
/ /
Poznámka:
Note:
Pásy:
Zgw. 46/360/180 Typ D (45 článkov v jednom páse)

1) S natiahnutou plátenou strechou.
Tracks:
Zgw. 46/360/180 Typ D (45 links per side)

1) With canvas cover.
Zdroje:
Sources:
Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
URL : https://www.valka.cz/KM-m-10-HL-m-10-Baujahr-1936-t195632#563184 Verze : 0
Ešte v roku 1936 nahradila verzia KM m 10 (HL m 10) predchádzajúcu verziu KM m 9 (Baujahr 1936). Obe verzie sa od seba vizuálne líšili len nepatrne. KM m 10 (HL m 10) dostal nový motor Maybach HL 62 TU, ktorý však nedokázal spaľovať nízkooktánový benzín OZ 74 (piesty vytvárali vysokú kompresiu). Vozidlá mali už od výroby namontované navijaky. 1.séria HL m 10 mala ešte šnekový prevod riadenia, 2. séria dostala hrebeňové riadenie. KM m 10 mala hrebeňové riadenie u celej produkcie. Štartovacia kľuka bola u 2.série HL m 10 a u celej produkcie KM m 10 upravená. Kľuka bola kratšia a menšieho priemeru. 1.séria HL m 10 bola produkovaná súbežne s dobiehajúcou výrobou KM m 9 (Baujahr 1936). Až po dokončení KM m 9 prešla firma Krauss-Maffei na produkciu KM m 10.

Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
wwww.ebay.de

KM m 10 (HL m 10) (Baujahr 1936) - KM m 10 firmy Borgward

KM m 10 firmy Borgward
URL : https://www.valka.cz/KM-m-10-HL-m-10-Baujahr-1936-t195632#563743 Verze : 4
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více