Název: Name: | Četverikov MDR-6 | Chetverikov MDR-6 |
Originální název: Original Name: | Четвериков МДР-6 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 Taganrožský letecký závod č. 301 G. Dimitrova, Taganrog DD.MM.1940-DD.MM.1942 Ivankovský letecký závod č. 30, Ivankovo | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 17 Taganrog 26 Ivankovo | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1938 | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3949 kg | 8706 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6700 kg | 14771 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 7000 kg | 15432 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 19,40 m | 63ft 7,77in |
Délka: Length: | 15,73 m | 51ft 7,28in |
Výška: Height: | 3,90 m | 12ft 9,53in |
Plocha křídla: Wing Area: | 58,801) m2 | 632.921) ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Švecov M-63 o vzletovém výkonu 809 kW/1100 k dvoulistá stavitelná vrtule AV-1 | Shvetsov M-63, take-off power 1085 hp two-bladed variable-pitch propeller AV-1 |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2200 l | 484 Imp gal / 581 US gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 365 km/h v 4730 m | 226.8 mph in 15518 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 220 km/h v ? m | 136.7 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 5,6 m/s | 1102.4 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15 min do 5000 m | 15 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7800 m | 25591 ft |
Dolet: Range: | 1170 km | 727 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2650 km | 1646.6 mi |
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v přední věži NUDB-3m 1x kulomet UBT 12,7 mm ve hřbetní věži SUDB-3 nebo MV-5 1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v pod zádí 400-1200 kg pum | 1x 7.62 mm ShKAS machine gun in a NUDB-3m bow turret 1x 12.7 mm UBT machine gun in a SUDB-3 or MV-5 dorsal turret 1x flexible 7.62 mm ShKAS machine gun under the tail 882-2646 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) nejistý údaj | 1) uncertain data |
Zdroje: Sources: | Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. Петров, Г. Ф. Гидросамолеты и экранопланы 1910-1999. РусАвиа, Москва 2000. ISBN 5-900078-05-1. Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР до 1938г. Машиностроение, Москва 1986. Маслов, Михаил. Повесть о морском дальнем разведчике Че-2, Мир Авиации 1997/01. Якубович, Николай. В погоне за скоростью. Авиация и время 2008/01. Němeček, Václav. Četvěrikov Če-2 (MBR-6), Letectví+Kosmonutika 1968/17. Němeček, Václav. Četvěrikov MBR-6, Letectví+Kosmonutika 1986/15. |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |