BAT-M
Zemní stroj pro úpravu cest je postaven na pásovém podvozku tahače AT-T a je předurčen pro zřizování pomocných cest, údržbu vojskových cest, zasypávání jam, kráterů, příkopů, zřizování průchodů v lesních závalech a zřizování sjezdů a výjezdů k místům přeprav. Stroj je vybaven universální buldozerovou radlicí a jeřábovým zařízením. Radlice je při přesunu uložena na plošině, kam se ukládá s pomocí navijáku a hydraulického systému radlice. Pro vlastní činnost může být radlice nastavena jako radlice šípová, dozerová nebo klasická buldozerová, pro práci ve svahu může radlice být nastavena v příčném zešikmení.
Jeřábové zařízení je ovládáno hydraulicky a je předurčeno pro ukládání mostních bloků při překonávání úzkých terénních překážek. Výložník má pracovní dosah kolem boků stroje a v zadní části, nemůže být použit pro práci před strojem. Ovládání výložníku je prováděno pomocí přenosného ovládacího pultu.
Základní TTD:
Výkonnost při zřizování pomocných cest - 1,5 – 10 km/h,
Výkonnost při zemních pracích - 200 – 250 m3/h,
Nosnost výložníku jeřábu - 2t,
Šířka radlice:
- šípové - 4,5 m,
- buldozerové - 5m,
Výkon motoru - 305 kW,
Rychlost přesunu - do 35 km/h,
Dojezd - 500 km,
Hmotnost - 27,5 t,
Osádka - 2.
Kabina je hermetická s filtroventilačním zařízením.
Zemní stroj pro úpravu cest je postaven na pásovém podvozku tahače AT-T a je předurčen pro zřizování pomocných cest, údržbu vojskových cest, zasypávání jam, kráterů, příkopů, zřizování průchodů v lesních závalech a zřizování sjezdů a výjezdů k místům přeprav. Stroj je vybaven universální buldozerovou radlicí a jeřábovým zařízením. Radlice je při přesunu uložena na plošině, kam se ukládá s pomocí navijáku a hydraulického systému radlice. Pro vlastní činnost může být radlice nastavena jako radlice šípová, dozerová nebo klasická buldozerová, pro práci ve svahu může radlice být nastavena v příčném zešikmení.
Jeřábové zařízení je ovládáno hydraulicky a je předurčeno pro ukládání mostních bloků při překonávání úzkých terénních překážek. Výložník má pracovní dosah kolem boků stroje a v zadní části, nemůže být použit pro práci před strojem. Ovládání výložníku je prováděno pomocí přenosného ovládacího pultu.
Základní TTD:
Výkonnost při zřizování pomocných cest - 1,5 – 10 km/h,
Výkonnost při zemních pracích - 200 – 250 m3/h,
Nosnost výložníku jeřábu - 2t,
Šířka radlice:
- šípové - 4,5 m,
- buldozerové - 5m,
Výkon motoru - 305 kW,
Rychlost přesunu - do 35 km/h,
Dojezd - 500 km,
Hmotnost - 27,5 t,
Osádka - 2.
Kabina je hermetická s filtroventilačním zařízením.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |