DFS 228

     
Název:
Name:
DFS 228 DFS 228
Originální název:
Original Name:
DFS 228
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1943-DD.MM.194R Deutsches Forschunginstitut für Segelflug, Darmstadt-Griesheim /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1943-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
jiné other
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
jiný other
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzná ližina skid
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1710 kg 3770 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4180 kg 9215 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
17,60 m 57ft 8,9in
Délka:
Length:
10,59 m 34ft 8,93in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
30,00 m2 322.92 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
raketový rocket
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter HWK 109-509 A-1 o tahu 15,69 kN Walter HWK 109-509 A-1, thrust 3527 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
900 km/h v 1000 m 559.2 mph in 3281 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
23000 m 75459 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1050 km 652.4 mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- výkony jsou vypočtené, všechny lety byly bezmotorové
- měl nést dvě infračervené kamery Zeiss
- stroj měl být vynesen do výšky 10000 m nosičem (při testech Do 217 K-3), poté měl zažehnout motor a vystoupat do 22500 m, kde měl dalších 45 minut využít ke snímkování; výšku mohl udržovat pomocí krátkodobého zapínání motoru při omezeném výkonu 0,98 kN
- rozestavěno bylo 10 sériových strojů
- performances are calculated, all flights were non-powered
- was to carry two Zeiss infrared cameras
- the machine was to be brought to a height of 10.000 m by a carrier (for tests Up to 217 K-3), then the engine was to be started and climbed to 22.500 m, where it was to be used for another 45 minutes for photography; he could maintain the height by briefly starting the engine with a limited power of 0,98 kN
- under construction
there were 10 serial machines
Zdroje:
Sources:
Kroulík, Jiří. D.F.S. 228, L+K 1970/03.
Smith, J. R.; Kay, Anthony L. German Aircraft of the Second World War. Conway Maritime Press, London 1972. ISBN 8-5177-836-4.
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 1: Flugzeugtypen AEG-Dornier. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5465-2.
URL : https://www.valka.cz/DFS-228-t20084#530588 Verze : 0
DFS-228:
DFS 228 -


URL : https://www.valka.cz/DFS-228-t20084#75503 Verze : 0
http://www.luft46.com/prototyp/dfs228.html

DFS 228 -


URL : https://www.valka.cz/DFS-228-t20084#530590 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více