Beechcraft 200 Super King Air1) - přehled verzí
200 Super King Air - lehký dopravní a víceúčelový letoun, mírně zvětšená varianta Beechcraftu 90 King Air s ocasními plochami do T, motory PT6A-41; cca 830 ks
200T Super King Air - úprava pro námořní hlídkování, 53gal nádrže na koncích křídel, radar a pouzdro s fotografickým vybavením pod trupem; 23 ks
B200 Super King Air - modernizace s motory PT6A-42 a upraveným interiérem, pzeději s hydralicky zatahovaným podvozkem místo elektromechanického a možností používat třílisté vrtule McCauley; cca 1140 ks
B200C Super King Air - obdoba B200 s nákladními dveřmi a interiérem, cca 80 ks
B200T Super King Air - obdoba 200T, pro námořní hlídkování, SAR a sanitní služby, cca 30 ks
B200CT Super King Air - B200T s nákladními dveřmi, 3 ks
B200GT King Air - náhrada B200 s kompletně přepracovaným interiérem a digitálním kokpitem, motory PT6A-52; 117 ks
B200GT King Air 250 - B200GT s winglety, 133+ ks a stále ve výrobě
300 Super King Air - varianta s upravenými motorovými gondolami a motory PT6A-60A; 206 ks
300AT Super King Air - 2 ks jako cvičné pro osádky dopravních letounů, koupeny Finairem
300LW Super King Air - odlehčená varianta pro evropský trh, 22 ks
B300 King Air (prodejní označení King Air 350) - prodloužený trup, křídla s winglety; cca 635 ks
B300 King Air 350i - modernizace s kompletně přepracovaným interiérem a digitálním kokpitem; 290+ ks, stále ve výrobě
B300 King Air 350ER - verze s dodatečnými nádržemi v přepracovaných motorových gondolách, většina strojů dodána se "slick" interiérem učeným ke snadné zástavbě sanitního, průzkumného atd. vybavení; 121 ks
B300 King Air 350 ISR - konverze King Air 350ER/350i na průzkumný a pozorovací letoun s radarem se syntetickou aperturou, infračervenými a optickými čidly atd., obdoba MC-12W a Shadow R.1; 15+ ks
B300C King Air 350C - verze B300 s nákladními dveřmi, cca 45 ks
B300C King Air 350CER - obdoba 350ER s nákladními dveřmi, cca 27 ks, většina pro RAF
PD-290 - prototyp 200 testovaný s dvouproudovými motory JT15D
RC-350 Guardian - varianta pro elektronický průzkum, praděpodobne jen 1 koverze
RU-21J - konverze 200 pro elektronický průzkum pro US Army,
C-12 Huron - dopravní a víceúčelové varianty pro americké letectvo a námořnictvo
Avenger T.1 - varianta 350ER pro RAF pro výcvik osádek vícemotorových letadel, 4 ks
Shadow R.1 - průzkumná a pozorovací varianta 350ER pro RAF, 6 ks
1) v roce 1996 bylo slůvko Super z názvu všech verzí vynecháno