Název: Name: | Jawa M-150 | Jawa M-150 |
Originální název: Original Name: | Jawa M-150 | |
Kategorie: Category: | invertní motor s válci do V | inverted V engine |
Výrobce: Producer: | Jawa, n.p. Týnec nad Sázavou | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1968-DD.MM.1970 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp, výr. č. 0054 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1969 | |
Použití: Use: | Let L-13J Blaník | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 3 | |
Hmotnost: Weight: | 42 kg | 93 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Vrtání: Bore: | 105 mm | 4 ⅛ in |
Zdvih: Stroke: | 115 mm | 4 ½ in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 0,808 l | 49.31 cu in |
Palivo: Fuel: | ? | ? |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | ? | ? |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,4:1 | 6.4:1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | ? | ? |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | Air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 321) kW při 4500 ot/min | 42.91) bhp at 4500 rpm |
Poznámka: Note: | 1)Startovní výkon cestovní výkon 28 kW (38 k) Dvoudobý zážehový motor. Pro malou spolehlivost byl vývoj motoru zrušen v roce 1969. Motor byl v letech 1972-1973 zamontován do kluzáku Let L-13 OK-6831, který patřil Aeroklubu Kralupy. | 1) Take-off power output Cruise power output 37.5 bhp Two-stroke engine. |
Zdroje: Sources: | www.vhu.cz www.vutbr.cz http://albert.orlita.net/?page_id=74 |