McDonnell Douglas F-15J Eagle

     
Název:
Name:
Micubiši F-15J Eagle Mitsubishi F-15J Eagle
Originální název:
Original Name:
Mitsubishi F-15J Eagle
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1979-DD.MM.1982 McDonnell Douglas Corporation, St. Louis, Missouri
DD.MM.1981-DD.MM.1997 Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Komaki
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1979-DD.MM.1997
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
203:
- MDD: 2
- MHI: 163
První vzlet:
Maiden Flight:
04.06.1980 (F-15J postavená v MDD / F-15J built at MDD)
26.08.1981 (F-15J postavená v MHI / F-15J built at MHI)
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
12701 kg 28000 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
20185 kg 44500 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
30844 kg 68000 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13.04 m 42ft 9.5in
Délka:
Length:
19.43 m 63ft 9in
Výška:
Height:
5.63 m 18ft 5.5in
Plocha křídla:
Wing Area:
56.49 m2 608 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
356.91 kg/m2 73.1 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Ishikawajima-Harima F100-IHI-220E
- maximální tah bez přídavného spalování: 63,92 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 104,31 kN
Ishikawajima-Harima F100-IHI-220E
- maximum thrust, dry: 14370 lbf
- maximum thrust, afterburning: 23450 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
6 776 l (maximální množství paliva ve vnitřních nádržích) 1790 US gal (maximum internal fuel)
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2655 km/h v 10973 m 1650 mph in 36000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
917 km/h v ? m 570 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
203.2 m/s 40000 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
19812 m 65000 ft
Dolet:
Range:
30581) km 19001) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
55522) km 34502) mi
Výzbroj:
Armament:
rotační kanón M61A1 Vulcan se zásobou 940 kusů munice

maximální hmotnost výzbroje 7 257 kg

střely:
AIM-9 Sidewinder
AIM-7 Sparrow
AAM-3
AAM-4

pumy:
Mk.82
CBU-87/B

ostatní:
3 přídavné palivové nádrže, každá o objemu 2 309 l
M61A1 Vulcan gatling gun with 940 rounds of ammunition

maximum armament weight of 16000 lb

missiles:
AIM-9 Sidewinder
AIM-7 Sparrow
AAM-3
AAM-4

bombs:
Mk.82
CBU-87/B

other:
3 external fuel tanks Sargent Fletcher, each with 610 US gal
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) akční rádius
2) maximální přeletová vzdálenost
1) combat radius
2) ferry range
Zdroje:
Sources:
-

McDonnell Douglas F-15J Eagle -


URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-15J-Eagle-t22146#84012 Verze : 0
...
McDonnell Douglas F-15J Eagle - (Koku-Fan)

(Koku-Fan)
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-15J-Eagle-t22146#132326 Verze : 0
Zdroj: vlastní foto (Gifu AB) - FiBe ©







URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-15J-Eagle-t22146#419409 Verze : 0
F-15J reg. 52-8955, v.č. 155, kódové označení 955, náležíjí 204 Hikotai Japonských vzdušných sil sebeobrany. Vyfocen dne 13. prosince 2015 během festinalu na letecké základně Naha (OKA / ROAH), Okinawa / .


Zdroj:
https://abpic.co.uk/pictures/view/1546160

McDonnell Douglas F-15J Eagle - Fotografie zveřejněna s laskavým svolením Trevora Bartletta

Fotografie zveřejněna s laskavým svolením Trevora Bartletta
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-15J-Eagle-t22146#686774 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více