SVK - Cobra-S

     
Název:
Name:
Cobra-S Cobra-S
Originální název:
Original Name:
Cobra-S
Kategorie:
Category:
bojové vozidlo pěchoty infantry fighting vehicle
Výrobce:
Producer:
DD.MM.200R-DD.MM.201R 140. opravárenský závod, Borisov
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.200R-DD.MM.201R ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2001 ?
Osádka:
Crew:
3
Přepravní kapacita:
Seating Capacity:
7 osob/troops
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
13800 kg 30424 lb
Celková délka:
Overall Length:
6735 mm 22 ft 1 ⅛ in
Celková šířka:
Overall Width:
2940 mm 9 ft 7 ¾ in
Celková výška:
Overall Height:
2075 mm 6 ft 9 ⅝ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
370 mm 1 ft 2 ⅝ in
Pancéřování:
Armour:
6 - 23 mm 0.2 - 0.9 in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
UTD-20
- čtyřdobý, kapalinou chlazený, vznětový
- počet válců: 6 do V
- sklon válců: 120°
- maximální kroutící moment: 980 (+49/- 98) Nm
- hmotnost: 665 kg + 5%
- rozměry:
-- délka: 791 mm (včetně vyčnívajícího hřídele)
-- šířka: 1 150 mm
-- výška: 732 mm
- kompresní poměr: 15,8
- objem válců: 15,9 l
UTD-20
- four-stroke, liquid cooled, diesel
- number of cylinders: 6 in V
- angle of cylinders: 120°
- maximum torque: 723 (+36/-72) lb.ft
- weight: 1466 lb + 5%
- dimensions:
-- length: 31,1 in (including protruding shaft)
-- width: 45,3 in
-- height: 28,8 in
- compression ration: 15,8
- swept volume: 970 cu in
Výkon:
Power:
220 kW při 2600 ot/min 295 bhp at 2600 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
mechanická synchronizovaná převodovka
- počet stupňů: 5+1
- hmotnost převodovky s hlavní spojkou a planetovým směrovým ústrojím: 536 kg
mechanical synchromesh gearbox
- number of gears: 5+1
- weight of gearbox with main clutch and planetary cross-drive transmission: 1182 lb
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
65 km/h 40 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
40-451) km/h 25-281) mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
550-600 km 342-466 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
35 ° 78 %
Boční náklon:
Side Slope:
25 ° 56 %
Překročivost:
Trench Crossing:
2,5 m 98in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,7 m 28in
Brodivost:
Fording Depth:
-2) m -2)
Výzbroj:
Armament:
věžový komplet Cobra
- náměr: -4° - +50°

- automatický kanón 2A42
-- ráže: 30 mm
-- náboje: 360 kusů

- spřažený kulomet PKT
-- ráže: 7,62 mm
-- náboje: 1800 kusů

- protitankové řízené střely 9M113M Konkurs-M
-- počet střel: 4
Cobra turret
- elevation: -4° - +50°

- 2A42 automatic cannon
-- calibre: 30 mm
-- ammunition: 360 rounds

- PKT coaxial machine gun
-- calibre: 7.62 mm
-- ammunition: 1800 rounds

- 9M113M Konkurs-M anti-tank guided missiles
-- number of missiles: 4
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
1) průměrná rychlost na suché nezpevněné cestě
2) vozidlo je obojživelné;
- maximální rychlost (vpřed): min. 7 km/h
- maximální rychlost (vzad): ~ 2 km/h
1) average speed on dry unpaved road
2) the vehicle is amphibious;
- maximum speed (forward): min. 4.3 mph
- maximum speed (backwards): ~ 1.2 mph
Zdroje:
Sources:
otvaga.narod.ru
http://www.140zavod.by
URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#585908 Verze : 0
Cobra-S


Modernizované BVP-1, vybavené novou vežou slovenskej výroby Cobra s 30 mm automatickým kanónom 2A42.


Veže vyrábala akciová spoločnosť ZTS-Špeciál, kompletáciu realizoval 140. remontnyj zavod, predajne služby zaisťovala slovensko-rusko-beloruská spoločnosť METAPOL Group.
URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#107555 Verze : 2
Prototyp Cobra-S, veletrh IDEE 2002, Trenčín, květen 2002.


Fotografie: http://otvaga.narod.ru

SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#108573 Verze : 3
Prototyp Cobra-S, veletrh IDEE 2002, Trenčín, květen 2002.


Fotografie: www.militaryfoto.sk

SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#107777 Verze : 1
Detail veže Cobra a pohľad dovnutra, veletrh IDEE 2002, Trenčín, máj 2002.


Fotográfie: www.vojenskatechnika.sk

SVK - Cobra-S -


SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#108177 Verze : 2
Prototyp Cobra-S, květen 2002.


Fotografie: www.metapol-grop.com

SVK - Cobra-S -


SVK - Cobra-S -


SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#108910 Verze : 2
Testovanie...


Fotográfie: www.vojenskatechnika.sk

SVK - Cobra-S -


SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#108579 Verze : 2
Prototyp Cobra-S postavený na podvozku bojového vozidla pěchoty BMP-1D s přídavným pancéřováním a doplněnou dynamickou ochranou, cca 2003.
SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#134811 Verze : 1
Prototyp bojového vozidla pěchoty Kobra-S se zvýšenou balistickou ochranou (stejný exemplář je na obrázku výše).


Fotografie: 140. remontnyj zavod

SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#585934 Verze : 1
Cobra-S z výzbroje sudánskej armády, vojenská prehliadka 31.12.2007.


Zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=p1dZBHHAOGg

SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#242401 Verze : 2
Cobra-S v Ázerbajdžánu, cca únor 2014.


Zdroj: http://shushpanzer-ru.livejournal.com/1802729.html

SVK - Cobra-S -


SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#585916 Verze : 0
Cobra-S ("050") z výzbroje ázerbajdžánské armády zachycená při výcviku kadetů Ázerbajdžánské vojenské akademie na polygonu výcvikového střediska Karaheybat, duben 2019.

Zdroj:
Azərbaycan Respublikası Müdafiə Nazirliyi - https://mod.gov.az

SVK - Cobra-S -


URL : https://www.valka.cz/SVK-Cobra-S-t29917#620792 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více