Breguet Bre.470T Fulgur

Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Breguet Bre.470T Fulgur

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Breguet Bre.470T Fulgur Breguet Bre.470T Fulgur
    Originální název:
    Original Name:
    Breguet Bre.470T Fulgur
    Kategorie:
    Category:
    dopravní letoun passenger aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1936-DD.MM.1936 Société anonyme des ateliers d´aviation Louis Breguet, Vélizy-Villacoublay /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1936-DD.MM.1936
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    05.01.1936
    Osádka:
    Crew:
    3 + 12
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4840 kg 10670 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    8200 kg 18078 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    8600 kg 18960 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    20,50 m 67ft 3,09in
    Délka:
    Length:
    15,32 m 50ft 3,14in
    Výška:
    Height:
    5,93 m 19ft 5,46in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    56,25 m2 605.47 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs o výkonu 588 kW, později
    Gnome-Rhône 14N 0/1 o výkonu 691 kW
    Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs, power 789 hp, later
    Gnome-Rhône 14N 0/1, power 927 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    385 km/h v 1600 m 239.2 mph in 5249 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    340 km/h v ? m 211.3 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    10,5 min do 3000 m 10,5 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6000 m 19685 ft
    Dolet:
    Range:
    2000 km 1242.7 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Kovový dvoumotorový dopravní dolnoplošník. Zalétání 15.3.1936, postaven v jediném exempláři pro společnost Istres-Damas-Istres a nasazen krátce na lince Paříž - Saigon. Prodán do Španělska kde létal stroj kamuflovaný ale s civilní registrací EC-AHC u společnosti LAPE. -
    Zdroje:
    Sources:
    Cortet, Pierre. Il aurait pu être un DC-3 à francaise: Le Breguet 470 T12 "Fulgur", Avions No.95.
    www.aviafrance.com
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/30316#109682Verze : 0
    bitaxe
    Avatar
    přidám i fotku stroje v zbarvení LAPE a i v původní francouzské.




    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/30316#109683Verze : 0
    bitaxe
    Avatar
    Zadní pohled na 470T

    http://www.airwar.ru/enc/cww2/br470.html



    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/30316#337905Verze : 0
    Radim.ch