Manšú Ki 71 [Edna]

Mansyū Ki-71 / キ71试作军侦/
     
Název:
Name:
Manšu Ki-71 Manshu Ki-71
Originální název:
Original Name:
キ71试作军侦/
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.194R Manchuria Airplane Manufacturing Co., Ltd., Harbin /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2225 kg 4905 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3163 kg 6973 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,100 m 39ft 8,37in
Délka:
Length:
9,213 m 30ft 2,72in
Výška:
Height:
3,725 m 12ft 2,65in
Plocha křídla:
Wing Area:
24,20 m2 260.49 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
130,95 kg/m2 26.82 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Ha-112-II vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 1 103 kW (1 500 k), 993 kW (1 350 k) v
h= 2 000 m, 919 kW (1 250 k) v h= 5 800 m.
Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 2 900 mm.
Mitsubishi Ha-112-II, fourteen-cylinder, air-cooled two-row radial engine,
rated at 1,479 hp for take-off, 1,332 hp at 6,562 ft and 1,233 hp at 19,030 ft,
driving a three-blade constant-speed propeller of 9ft 6,17in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 2000 m 292 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10300 m 33793 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón Ho-5 ráže 20 mm v křídlech a
1x pohyblivý kulomet Ho-103 ráže 12,7 mm v zadní části kabiny.
Pumová zátěž: 200 - 400 kg
Two fixed forward-firing 0,79 inch Ho-5 in wings and
one flexible rear-firing 0.5 inch Ho-103 machine-gun.
Bomb load: Up to 882 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Spojenci přidělili tomuto letounu kódové jméno EDNA. Allied Intelligence Service assigned to this aircraft code name "Edna".
Zdroje:
Sources:
Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45 (Illustrated Warplane History 8), Green Arrow, Japan, 2000, ISBN:4-76633-292-X
www.daveswarbirds.com
koapp.narod.ru
archiv autora

Manšú Ki 71 [Edna] -


Manšú Ki 71 [Edna] -


URL : https://www.valka.cz/Mansu-Ki-71-Edna-t31097#112102 Verze : 1
Manshu Ki-71
航空機 / - / Edna
试作军侦/袭击机 / - / Experimentální armádní bitevní letoun


Historie:
skupina konstruktérů mandžuské továrny Manshu Hikoki Seizo K.K. se pokusila postavit nový bitevní letoun, jako základ byl použit oblíbený lehký bombardér Mitsubishi Ki-51, do upraveného draku byl vestavěn silnější motor Mitsubishi Ha-112-II, mírně prodloužen byl i trup, podvozek byl zatahovací a do křídel byly vestavěny kanóny ráže 20 mm (většina zdrojů uvádí typ Ho-5, ale jeden pramen uvádí Ho-1). Letoun se měl také vyrábět v letecké továrně Tachikawa Hikoki K.K. Výkony letounu nevzrostly natolik výrazně (max.rychlost o 46 km/hod), aby přiměly Rikugun Koku Hombu zavést tento typ do sériové výroby. Spojenci však již přidělili jméno Edna.
URL : https://www.valka.cz/Mansu-Ki-71-Edna-t31097#112107 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více