Micubiši Ki 202 Šúsui-Kai

Mitsubishi Ki-202 Shūsui-Kai
三菱 キ202 「秋水改」
     
Název:
Name:
Micubiši Ki-202 Mitsubishi Ki-202
Originální název:
Original Name:
三菱 キ202 「秋水改」
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
0 (pouze projekt / project only)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
odhazovací jettisonable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1505 kg 3318 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3885 kg 8565 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5100 kg 11244 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,750 m 31ft 11,86in
Délka:
Length:
7,100 m 23ft 3,52in
Výška:
Height:
2,700 m 8ft 10,29in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,40 m2 198.06 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
211,141 kg/m2 43.25 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
raketový rocket
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Toko Ro.3 o tahu 19,6 kN (2 000 N)
Mitsubishi Toko Ro.3, Thrust 4,400 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
900 km/h v 10000 m 559.2 mph in 32808 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,0 min do 10000 m 3,0 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
12000 m 39370 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kanón Ho-155-II v kořenech křídel ráže 30 mm se zásobou 60 nábojů na hlaveň Two fixed 1.18 in Ho 155-II cannon with 60 rpg
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: s motorovým pohonem 3 min 30 s jinak se pohyboval klouzavým letem.
Vylepšená rmádní verze J8M měla nést více paliva a další úsporu měl přinést vzlet pomocí katapultu.
Všechny výkonostní parametry jsou pouze vypočtené.
秋水改, = Ostrý meč (nebo Dobře nabroušený meč)
Endurance: 3,5 min
The Army, on the other hand, opted to keep both cannons, but enlarge the airframe to accommodate larger tanks. This aircraft, the Ki-202 was to have been the definitive Long-range version for Army of the fighter. To further save fuel, the aircraft was to have been launched by catapult.
秋水改 - Sharp Sword
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137
William Green, War Planes of the Second World War, Fighters, Volume Three. London: Macdonald, 1973, ISBN 0-356-01447-9
Takeo Yamashita, 秋水」と日本陸海軍ジェット、ロケット機, Tokyo, Model Art Co. Ltd., 1998.
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-202-Susui-Kai-t31329#113024 Verze : 0
Tak by asi vypadala Mitsubishi Ki-202
Micubiši Ki 202 Šúsui-Kai -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-202-Susui-Kai-t31329#113027 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více