Micubiši A7M3-J 34 Reppú [Sam]

Mitsubishi A7M3-J Model 34 Reppū / 烈風改(A7M3-J
     
Název:
Name:
Micubiši A7M3-J 34 Mitsubishi A7M3-J 34
Originální název:
Original Name:
烈風改(A7M3-J)「烈风」
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 prototyp měl být dokončen 10.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 dřevěná maketa / mock-up
1 rozestavěný prototyp / unfinished prototype
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR nedokončen - nevzlétl / never finished and flown
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3955 kg 8719 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5675 kg 12511 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,000 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
10,964 m 35ft 11,64in
Výška:
Height:
4,240 m 13ft 10,93in
Plocha křídla:
Wing Area:
31,30 m2 336.91 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
181,31 kg/m2 37.14 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Mitsubishi MK9A vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o vzletovém výkonu 1 618 kW (2,200 k), výkon 1 412 kW (1,920 k) v h= 10 300 m
Vrtule čtyřlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3600 mm.
Mitsubishi MK9A eighteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 2,170 hp for take-off and 1,894 hp at 33,792 ft,
driving a four-bladed constant speed propeller, of the diameter 11ft 9.75in
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
interní nádrže 1220 l
přídavné nádrže 2x 350 l
268,5 UK gallons in internal tanks
2x 77 UK gallons in drop tanks
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
648 km/h v 10000 m 402.6 mph in 32808 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
15,00 min do 10000 m 15,00 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11500 m 37730 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
4x kanón Type 5 ráže 30 mm - 80 a 100 nábojů (vše v křídlech)
2x kanón Type 5 ráže 30 mm v trupu pro střelbu šikmo vzhůru
Four fixed forward-firing Type 5 1.81 inch cannons in wing-mounted (80 and 100 rpg) and
two fixed oblique-firing Type 5 1.81 inch cannons in a fuselage-mounted.
Bomb load: two 551 lb bombs
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- Prototyp byl nedokončený - všechny výkonové parametry jsou vypočtené
- Pod křídla bylo možno zavěsit 2x 250 kg pum, nebo 2x 350 l přídavné nádrže



Podrobně popsáno zde: https://www.valka.cz/10674-Mitsubishi-A7M-Reppu-Sam
- Proposed land-based fighter version. Not built
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft.(Shuppan-Kyodo 1981)
http://www.combinedfleet.com/ijna/a7m.htm
http://www.mas.org.mt/Default.asp?Page=147
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-A7M3-J-34-Reppu-Sam-t32178#116105 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více