M1026A1 (M1025 s navijákem)
Terénní vozidlo postavené na bázi HMMWV určené k průzkumné, hlídkové a jiné činnosti. Na oběžný kruh na střeše vozu lze lafetovat granátomet Mk.19 nebo kulomety M2HB, M60 a další hlavňovou výzbroj.
Technicko-taktická data
Hmotnost prázdného vozu: 2842,6 kg
Užitečné zatížení: 958,4 kg
Rozměry:
- délka: 4,72 m
- výška: 1,88 m
- šířka: 2,18 m
- světlá výška: 0,41 m
- šířka stopy: 1,82 m
- rozvor: 3,30 m
Maximální rychlost: 113 km/h
Zrychlení
- 0 - 48 km/h: 8 s
- 0 - 80 km/h: 24 s
Maximální přípojná hmotnost: 1 542 kg
Jízdní dosah: 483 km
Maximální stoupání: 60%
Maximální boční náklon: 40%
Nájezdový úhel:
- vpředu: 72°
- vzadu: 45°
Přepravní kapacita osob
1 + 3
Vozidlo lze přepravit vrtulníky CH-47 (2), CH-53 (2), UH-60 (1) a letouny C-130 (3), C-141B (6), C-5A (15)
M1026 polského 18. výsadkového praporu (MON)
Terénní vozidlo postavené na bázi HMMWV určené k průzkumné, hlídkové a jiné činnosti. Na oběžný kruh na střeše vozu lze lafetovat granátomet Mk.19 nebo kulomety M2HB, M60 a další hlavňovou výzbroj.
Technicko-taktická data
Hmotnost prázdného vozu: 2842,6 kg
Užitečné zatížení: 958,4 kg
Rozměry:
- délka: 4,72 m
- výška: 1,88 m
- šířka: 2,18 m
- světlá výška: 0,41 m
- šířka stopy: 1,82 m
- rozvor: 3,30 m
Maximální rychlost: 113 km/h
Zrychlení
- 0 - 48 km/h: 8 s
- 0 - 80 km/h: 24 s
Maximální přípojná hmotnost: 1 542 kg
Jízdní dosah: 483 km
Maximální stoupání: 60%
Maximální boční náklon: 40%
Nájezdový úhel:
- vpředu: 72°
- vzadu: 45°
Přepravní kapacita osob
1 + 3
Vozidlo lze přepravit vrtulníky CH-47 (2), CH-53 (2), UH-60 (1) a letouny C-130 (3), C-141B (6), C-5A (15)
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
M1026 polského 18. výsadkového praporu (MON)