Micubiši 1MF3

Mitsubishi 1MF3 / 三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF3 Mitsubishi 1MF3
Originální název:
Original Name:
三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1923-DD.MM.192R Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1923-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
128 (celkem všechny verze)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
940 kg 2072 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1280 kg 2822 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,500 m 27ft 10,64in
Délka:
Length:
6,900 m 22ft 7,64in
Výška:
Height:
3,100 m 10ft 2,04in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,70 m2 298.16 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
46,20 kg/m2 9.46 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Hi (Hispano Suiza 8F), kapalinou chlazený řadový omiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm
Mitsubishi Hi (Hispano Suiza 8F), eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 9 ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
255 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
214 km/h v 2540 m 133 mph in 8333 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
184 km/h v 1800 m 114.3 mph in 5906 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,0 min do 3000 m 10,0 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m 22966 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- 三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
- Námořní palubní stíhač typ 10-2 (1MF3)


- Letová vytrvalost: 2,50 h


- Sériově vyráběná verze, letoun byl aerodynamicky jemnější než 1MF1, který měl velký čelní chladič, tato nová verze nesla dva chladiče typu Lamblin nad podvozkem.
三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
- Navy designation Type 10-2 Carrier Fighter (1MF3)


- Endurance: 2 hours 30 minutes


- Production version with Lamblin radiators under nose replacing original car-type radiators.
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#122750 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html

Micubiši 1MF3 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#576430 Verze : 0
Kamufláž Mitsubishi 1MF3 z letadlové lodi Hóšó
Micubiši 1MF3 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#122759 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více