Micubiši 1MF4

Mitsubishi 1MF4 / 一〇式艦上戦闘機
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF4 Mitsubishi 1MF4
Originální název:
Original Name:
一〇式艦上戦闘機
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1928 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
128 (celkem všechny verze)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
929 kg 2048 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1240 kg 2734 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1290 kg 2844 lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,500 m 27ft 10,64in
Délka:
Length:
6,935 m 22ft 9in
Výška:
Height:
3,130 m 10ft 3,23in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,68 m2 297.95 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
44,80 kg/m2 9.18 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Hi (Hispano Suiza 8F), kapalinou chlazený řadový omiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm.
Mitsubishi Hi (Hispano Suiza 8F), eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving a two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 9 ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
255 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
234 km/h v 3200 m 145.4 mph in 10499 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6200 m 20341 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
一〇式艦上戦闘機 - Námořní palubní stíhací letoun Typ 10-3


- letoun měl upravenou směrovku, kabina pro pilota byla posunuta vpřed a nad podvozkem byly dva chladiče typu Lamblin.
一〇式艦上戦闘機 - Navy Carrier Fighter Type 10-3


Revised production version with cockpit moved forwards.
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122761 Verze : 0
Jedna z mála fotografií, které se dochovaly.
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122767 Verze : 0
Kamufláž Mitsubishi 1MF4 Type-3 z letadlové lodi Kaga rok 1928-1929.
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122766 Verze : 0
Kamuflážní schéma z roku 1928
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122763 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více