Maresciallo dell'Aria, Governatore di Libia Italo Balbo
(1896-1940)
Narozen: 6 června 1896 Quartesana, (Ferrara)
Zemřel: 28 června 1940 Tobruk
Povýšení:
kapitán (Alpine Corp):1915; generál letectva: 10 srpna 1928; Maresciallo dell' Aria: srpen 1933.
Kariéra:
Zakladatel týmu "Celibano", Ferrara, 1921
Sekretář Fascio v oblasti Ferrara,1921
Vrchní velitel Milizia, 1923-1924
Podsekterář pro nárosní ekonomii, 1925
Podsekretetář ministerstva letectví, 6 října 1926
jmenován "Ministro dell' Aeronautica", ministrem leteckých sil, 12 září. 1929 - 1933
Guvernér Lybie, 1934-1940
Vyznamenání:
Bronzová medaile za vojenskou statečnost (WWI); (2x) Stříbrná Medaile za vojenskou statečnost (WWI)
Poznámky:
Byl důstojníkem Italské armády, Alpských jednotek; později se stal činným ve fašistickém hnutí v Itálii. 1922 se zúčastnil fašistického pochodu na Řím a pomáhal Mussolinimu převzít vládu. Mezi 17 prosincem 1930 a 15 lednem 1931 přeletěl jižní Atlantik se skupinou 12 hydroplánů a mezi 1. červencem a 12. srpnem 1933 přeletěl severní Atlantik ve skupině 22 hydroplánů. Padl na počátku operací v severní Africe když bylo jeho letadlo sestřeleno vlastní protiletadlovou palbou nad Tobrukem.
(1896-1940)
Narozen: 6 června 1896 Quartesana, (Ferrara)
Zemřel: 28 června 1940 Tobruk
Povýšení:
kapitán (Alpine Corp):1915; generál letectva: 10 srpna 1928; Maresciallo dell' Aria: srpen 1933.
Kariéra:
Zakladatel týmu "Celibano", Ferrara, 1921
Sekretář Fascio v oblasti Ferrara,1921
Vrchní velitel Milizia, 1923-1924
Podsekterář pro nárosní ekonomii, 1925
Podsekretetář ministerstva letectví, 6 října 1926
jmenován "Ministro dell' Aeronautica", ministrem leteckých sil, 12 září. 1929 - 1933
Guvernér Lybie, 1934-1940
Vyznamenání:
Bronzová medaile za vojenskou statečnost (WWI); (2x) Stříbrná Medaile za vojenskou statečnost (WWI)
Poznámky:
Byl důstojníkem Italské armády, Alpských jednotek; později se stal činným ve fašistickém hnutí v Itálii. 1922 se zúčastnil fašistického pochodu na Řím a pomáhal Mussolinimu převzít vládu. Mezi 17 prosincem 1930 a 15 lednem 1931 přeletěl jižní Atlantik se skupinou 12 hydroplánů a mezi 1. červencem a 12. srpnem 1933 přeletěl severní Atlantik ve skupině 22 hydroplánů. Padl na počátku operací v severní Africe když bylo jeho letadlo sestřeleno vlastní protiletadlovou palbou nad Tobrukem.