Boulton Paul P.92

     
Název:
Name:
Boulton Paul P.92 Boulton Paul P.92
Originální název:
Original Name:
Boulton Paul P.92
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
Boulton Paul Aircraft Ltd, Wolverhampton
Období výroby:
Production Period:
DD.04.1938-DD.MM.RRRR objednány tři prototypy
26.03.1940 zrušení projektu
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
0
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8664 1) kg 191001) lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
20.19 m 66ft 3in
Délka:
Length:
16.76 m 55ft
Výška:
Height:
4.65 m 15ft 3in
Plocha křídla:
Wing Area:
65.88 m2 709.1 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Rolls-Royce Vulture II kapalinou chlazený čtyřiadvacetiválec s řadami válců do X o výkonu 1 327 kW (1 805 k) při 2 850 ot min a plnícím tlaku 0,414 barů (310,291 mm Hg), praktický výkon byl nižší 1 081 - 1 156 kW (1 470 - 1 571 k).
Vrtule třílisté s konstantní rychlostí otáček.
Rolls-Royce Vulture II twenty-four-cylinder supercharged liquid-cooled X engine rated 1,780 hp at 2,850 rpm +6 psi boost - but practical performance 1,450 - 1,550 hp,
driving a three-blade constant-speed propellers
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
597.1 km/h v 4572 m 371 mph in 15000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
515 km/h v 4572 m 320 mph in 15000 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
16.4 m/s 3220 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11582 m 38000 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
4x kanón Hispano Mk.I ráže 20 mm v ploché otočné střelecké věži
120 nábojů na hlaveň
Four flexible 0.79in Hispano Mk.I cammons in power-operated turret, 120 rpg.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1)Všechny údaje jsou pouze vypočteny
26.5.1937 vypsány specifikace F.11/37
- První prototyp měl být poháněn motory Rolls-Royce Vulture II a do druhého měly být instalovány motory Napier Sabre.
- Střelecká věž měla být velká plochá poločočka o průměru 3960 mm!, která měla mít možnost aretace pro střelbu kupředu.
- Létala pouze dřevěná maketa v poloviční velikosti označená P.92/2, která měla ověřit letové vlastnosti, ty prý byly dobré.
1) all numbers are estimated
- Specification F.11/37 project, fighter with cannons in flat power-operated turret
- three prototypes ordered, two with Vultures and one with Napier Sabre
- Only a half scale prototype - the P.92/2 - was built and tested as check on aerodynamics before the project was cancelled in 1940.
Zdroje:
Sources:
Brew, Alec. Boulton Paul Aircraft since 1915. Putnam Aeronautical Books, London 1993. ISBN 0-85177-860-7
http://en.wikipedia.org/wiki/Boulton_Paul_P.92
http://www.airwar.ru/enc/xplane/p92.html
URL : https://www.valka.cz/Boulton-Paul-P-92-t35549#131416 Verze : 0
Zdroj:
www.aviastar.org

Boulton Paul P.92 -


URL : https://www.valka.cz/Boulton-Paul-P-92-t35549#360040 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více