Motorový vlečný člun (MVČ) MO-634
Člun byl vyvinut jako náhrada člunu MO-111P a je součástí soupravy PMS. Stejně jako MO-111P je určen pro vlek a postrk pontonových mostů a soulodí z PMS a jiných nesamohybných plovoucích břemen a dále k jízdám sólo a jako pracovní člun k zabezpečení činnosti vojsk na vodních překážkách. Člun je převážen na podvozku SP-5 za tažným vozidlem (zpravidla T 813, T 815).
Člun má v porovnání s člunem MO-111P některé modernější konstrukční prvky zvyšující jeho výkonnost a manévrovatelnost na vodě – krytá paluba, ochranný štít osádky, hydraulický servoválec řízení, dokormidlovávací zařízení.
Takticko-technická data:
Hmotnost: 5000 kg
Délka: 8,07 m
Šířka: 2,3 m
Ponor: 0,92 m
Rychlost s nákladem: 12 km/h
Max. rychlost na vodě: 22 km/h
Osádka: 2 muži
Motor: naftový, vodou chlazený, typ Škoda M634
Trvalý výkon motoru: 110 kW (1600 ot/min)
Doba spuštění na vodu: 8-10 minut
Doba vytažení z vody: 10-15 minut
Člun byl vyvinut jako náhrada člunu MO-111P a je součástí soupravy PMS. Stejně jako MO-111P je určen pro vlek a postrk pontonových mostů a soulodí z PMS a jiných nesamohybných plovoucích břemen a dále k jízdám sólo a jako pracovní člun k zabezpečení činnosti vojsk na vodních překážkách. Člun je převážen na podvozku SP-5 za tažným vozidlem (zpravidla T 813, T 815).
Člun má v porovnání s člunem MO-111P některé modernější konstrukční prvky zvyšující jeho výkonnost a manévrovatelnost na vodě – krytá paluba, ochranný štít osádky, hydraulický servoválec řízení, dokormidlovávací zařízení.
Takticko-technická data:
Hmotnost: 5000 kg
Délka: 8,07 m
Šířka: 2,3 m
Ponor: 0,92 m
Rychlost s nákladem: 12 km/h
Max. rychlost na vodě: 22 km/h
Osádka: 2 muži
Motor: naftový, vodou chlazený, typ Škoda M634
Trvalý výkon motoru: 110 kW (1600 ot/min)
Doba spuštění na vodu: 8-10 minut
Doba vytažení z vody: 10-15 minut