Typ U 17
Ponorky s benzinovými motory.
V této třídě byly postaveny 2 lodě (U 17 a U18), obě loděnicí Kaiserliche Werft v Gdaňsku v období 1910 – 1912. Lodi byly stavěny na jednu objednávku a v loděnici dostaly stavební čísla 11 a 12.
TTD
výtlak : 564/691 t
délka : 62,35 m (53 m tlakový trup)
šířka : 6 m (3,65 m tlakový trup)
ponor lodi : 3,4 m
výška : 7,3 m
výkon motoru : 1400 hp spalovací, 1120 elektromotor
rychlost : 14,9/9,5 uzlu (na hladině/pod hladinou)
akční rádius : 6700 nám. mil při rychlosti 8 uzlů (na hladině), 75 nám. mil při 5 uzlech (pod hladinou)
výzbroj : 4 torpédomety (2+2) neseno 6 torpéd, a 1x105 mm kanon se 300 náboji.
posádka : 35 mužů
Maximální hloubka ponoření : 50 m
Ponorky s benzinovými motory.
V této třídě byly postaveny 2 lodě (U 17 a U18), obě loděnicí Kaiserliche Werft v Gdaňsku v období 1910 – 1912. Lodi byly stavěny na jednu objednávku a v loděnici dostaly stavební čísla 11 a 12.
TTD
výtlak : 564/691 t
délka : 62,35 m (53 m tlakový trup)
šířka : 6 m (3,65 m tlakový trup)
ponor lodi : 3,4 m
výška : 7,3 m
výkon motoru : 1400 hp spalovací, 1120 elektromotor
rychlost : 14,9/9,5 uzlu (na hladině/pod hladinou)
akční rádius : 6700 nám. mil při rychlosti 8 uzlů (na hladině), 75 nám. mil při 5 uzlech (pod hladinou)
výzbroj : 4 torpédomety (2+2) neseno 6 torpéd, a 1x105 mm kanon se 300 náboji.
posádka : 35 mužů
Maximální hloubka ponoření : 50 m