SOV - K-51 (automobilní jeřáb)

K-51


Automobilní jeřáb postavený na bázi nákladního automobilu MAZ-200.



Technicko-taktická data
Celková hmotnost: 12 300 kg


Celkové rozměry (pochodová poloha):
- délka: 10 050 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 720 mm


Rozměry výložníku:
- bez nástavce: 7,35 m
- s nástavcem: 11,75 m


Maximální vyložení:
- s normálním ramenem: 7 m
- s ramenem opatřeným nástavcem: 10 m


Únosnost při maximálním vyložení:
- s normálním ramenem s použitím opěr: 2 000 kg při vyložení 6,5 m
- s normálním ramenem bez použití opěr: 750 kg při vyložení 7 m
- s ramenem opatřeným nástavcem s použitím opěr: 1 000 kg při vyložení 9 m
- s ramenem opatřeným nástavcem bez použití opěr: 250 kg při vyložení 10 m


Maximální únosnost při vyložení:
- s normálním ramenem s použitím opěr: 5 000 kg při vyložení 3,8 m
- s normálním ramenem bez použití opěr: 2 000 kg při vyložení 4 m
- s ramenem opatřeným nástavcem s použitím opěr: 3 000 kg při vyložení 4,5 m
- s ramenem opatřeným nástavcem bez použití opěr: 1 000 kg při vyložení 4,5 m


Pracovní rychlost:
- zdvih háku: 30 m/min
- zdvih výložníku s normálním ramenem: 10 - 18 m/min
- zdvih výložníku s nástavcem: 15 - 27 m/min
URL : https://www.valka.cz/SOV-K-51-automobilni-jerab-t38357#145259 Verze : 0
K-51 při zvedání kolejové mostovky z automobilu PV3S
SOV - K-51 (automobilní jeřáb) - (Vojenská technika)

(Vojenská technika)
URL : https://www.valka.cz/SOV-K-51-automobilni-jerab-t38357#145261 Verze : 0
Žeriav sa používal aj ako súčasť raketového systému 2K6 Luna.
URL : https://www.valka.cz/SOV-K-51-automobilni-jerab-t38357#223810 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více