OZ-88
Odmrazovací zařízení OZ-88 je určené k čištění letištních ploch od nečistot, námrazy a napadaného sněhu.
Prostředek je postaven na podvozku nákladního automobilu Praga V3S.
Pohonná jednotka M-701C je jednoproudý turbokompresorový motor s jednostranným odstředivým kompresorem, jednostranným vstupem a jednostupňovou plynovou turbínou. Natáčení motoru od podélné osy činí 90° (vpravo ve směru vozidla).
Hlavní části:
- podvozek Praga V3S
- rám nástavby a točna k uchycení proudové pohonné jednotky M 701
- palivová nádrž o objemu 1 800 l
- elektrická soustava
- proudový motor M 701C
Technicko-taktická data
Hmotnost: 8 880 kg
Rozměry:
- délka: 8 480 mm
- šířka: 2 320 mm
- výška: 3 270 mm
Maximální rychlost: 30 km/h
Pracovní rychlost: 10 km/h při čištění, spotřeba paliva 840 l/hod
Motor M701C:
- teplota výstupních plynů: 600°
- vychýlení motoru nahoru: 20°
- vychýlení motoru dolů: 30°
Odmrazovací zařízení OZ-88 je určené k čištění letištních ploch od nečistot, námrazy a napadaného sněhu.
Prostředek je postaven na podvozku nákladního automobilu Praga V3S.
Pohonná jednotka M-701C je jednoproudý turbokompresorový motor s jednostranným odstředivým kompresorem, jednostranným vstupem a jednostupňovou plynovou turbínou. Natáčení motoru od podélné osy činí 90° (vpravo ve směru vozidla).
Hlavní části:
- podvozek Praga V3S
- rám nástavby a točna k uchycení proudové pohonné jednotky M 701
- palivová nádrž o objemu 1 800 l
- elektrická soustava
- proudový motor M 701C
Technicko-taktická data
Hmotnost: 8 880 kg
Rozměry:
- délka: 8 480 mm
- šířka: 2 320 mm
- výška: 3 270 mm
Maximální rychlost: 30 km/h
Pracovní rychlost: 10 km/h při čištění, spotřeba paliva 840 l/hod
Motor M701C:
- teplota výstupních plynů: 600°
- vychýlení motoru nahoru: 20°
- vychýlení motoru dolů: 30°