Letecký souboj

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 55.755,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Letecký souboj

    Avatar
    taktika leteckých soubojů v minulosti i současnosti, jak bojují stíhači, jak na bombardéry ...
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/387#2061Verze : 0
    MOD
    Avatar
    navrhuji toto téma popsat dle jednotlivých období - tak jak se taktika přizpůsobovala technice a naopak.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/387#2386Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Zde bych upozornil na kapitolu Vzdusny boj z meho clanku o sovetskych letcich:
    www.valka.cz
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/387#7283Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Mám otázku jak je na tom člověk v podmínkách leteckého boje.
    Je mi známo že u moderních letadel je dosahováno přetížení 9G, ale jak dlouho to může pilot snášet? Je zřejmý rozdíl mezi létáním na přehlídkách a v reálném boji, pilot při akrobatické sestavě má možnost si naložit pouze takovou zátěž jakou snese, ale v leteckém souboji je tomu jinak.
    Kolikrát za den je chopen absolovovat boj? Četl jsem paměti jednoho sovětského letce za druhé světové války, který zpochybnil počet bojových letů německých pilotů. On sám musel být doslova vytažen z kokpitu svého letounu po třetím bojovém letu v jednom dni.
    Existuje pro dnešní letce nějaká norma bojových letů za den? Jaký by byl postup v případě válečné situace?
    Probíhají těsné letecké souboje dnešních letadel převážně na maximálních násobcích? Myslím si, že v takových podmíkách pilot manévruje naslepo pouze po paměti (tak jak se vycvičil), protože jeho možnost vnímat okolí je podle mne snížená a ztrácí situační povědomí.
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/387#235979Verze : 0