SOV - BA-27M

бронеавтомобиль БА-27M
     
Název:
Name:
BA-27M BA-27M
Originální název:
Original Name:
БА-27M
Výrobce:
Producer:
podvozek/chassis - Gorkovskij Automobilnyj Zavod, Gorkij
pancéřování/armoured protection - Ižorská železárna, Kolpino
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.MM.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
100-195
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.07.1937, Opravárenská stanice No2, Mitkovo
Osádka:
Crew:
4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg ? lb
Užitečné zatížení:
Payload:
? kg ? lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
4500 kg 9921 lb
Celková délka:
Overall Length:
4830 mm 15ft 10,15in
Celková šířka:
Overall Width:
1930 mm 6ft 3,98in
Celková výška:
Overall Height:
2540 mm 8ft 4in
Světlá výška:
Ground Clearance:
240 mm 9,44in
Rozvor:
Wheelbase:
? mm ?
Rozchod:
Track:
? mm
?
Brzdová soustava:
Braking System:
mechanické, bubnové - přední náprava
hydraulické, bubnové - zadní nápravy
mechanical, shoe - front axle
hydraulic, shoe - rear axle
Elektrický systém:
Electrical System:
6V, jednovodičový6V, single-wire
Pneumatiky:
Tyres:
6,50-20"
Pancéřování:
Armour:
Korba - dno - 3 mm, ostatní - 8 mm
Věž - strop - 5 mm, ostatní - 8 mm
hull - bottom - 3 mm, others - 8 mm
tower - ceiling - 5 mm, others - 8 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
GAZ-MM, zážehový, kapalinou chlazený 4 válec, obsah 3285 cm3, 50 HP při 2800 ot/min GAZ-MM, gasoline, in-line, water-cooled four-cylinder , 3285 cm3 content, 50 HP at 2800 rpm
Převodovka:
Gearbox:
manuální, 4+1manual, 4+1
Spojka:
Clutch:
suchá, jednokotoučovádry, single-plate
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
150 l 33 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
48 km/h 29.8 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
415 km 257.9 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
23 ° 51 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
0,7 m 27,6in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
0,6 m 23,6in
Výzbroj:
Armament:
1x Hotchkiss 37 mm, 40 nábojů
1x DT 7,62 mm, 2016 nábojů
1x Hotchkiss 37 mm, 40 rounds
1x DT 7,62 mm, 2016 rounds
Uživatelské státy:
User States:
SSSR, Finsko (1) USSR, Finland (1)
Poznámka:
Note:
--
Zdroje:
Sources:
Barjatinskij M.,Bronětankovaja těchnika SSSR 1939-1945, Broněkollekcija 1/98, Modělist-Konstrukťor, Moskva 1998
http://ru.wikipedia.org/
http://www.redtanks.bos.ru/
URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-27M-t39291#334256 Verze : 0
BA-27M


Modernizovaná verzia, resp. nástupca svojho predchodcu BA-27.

Platformu tohoto typu tvoril trojnápravový podvozok nákladného automobilu Ford Timken, licenčne vyrábaný v ZSSR. Stroj mal opäť prevzatú vežu z tanku T-18. Počet vyrobených strojov je mi neznámy. Tieto OA sa zúčastnili bojov proti japonskej armáde pri Chalchyn Gole a neskôr zasiahli do bojov i v Poľsku a pri obrane ZSSR po vpáde Nemecka.


*zdroj :

Ivo Pejčoch-Obrněná technika 4
www.ebay.de
SOV - BA-27M -


SOV - BA-27M -


SOV - BA-27M -


SOV - BA-27M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-27M-t39291#148701 Verze : 2
výkres BA-27M

https://war-book.ru/ba-27-broneavtomobil/

SOV - BA-27M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-27M-t39291#664134 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více