NK9K Homare 22 (Ha-45-22)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 84.733,- Kč Chci přispět
Sraz 14.10.2017 Nelahozeves | US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

NK9K Homare 22 (Ha-45-22)

誉二二型 、NK9K(ハ45-22)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Nakadžima Ha-45-22 Nakajima Ha-45-22
    Originální název:
    Original Name:
    誉二二型(ハ45-22、NK9K)
    Kategorie:
    Category:
    hvězdicový motor radial engine
    Výrobce:
    Producer:
    中島飛行機株式会社/Nakajima Hikōki Kabushiki Gaisha, Musashino plant
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1945-DD.MM.1945
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    8747 (celkem všechny verze)
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.RRRR
    Použití:
    Use:
    Aichi S1A1 17-Shi
    Nakajima C6N1 11
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Počet válců:
    Number of Cylinders:
    18
    Hmotnost:
    Weight:
    820 kg 1896 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    1785 mm 5ft 10,39in
    Celková šířka / Průměr:
    Overall Width / Diameter:
    1180 mm 3ft 10,46in
    Celková výška:
    Overall Height:
    - mm -
    Vrtání:
    Bore:
    130 mm 5,12in
    Zdvih:
    Stroke:
    150 mm 5,91in
    Zdvihový objem:
    Swept Volume: (l/cu in)
    35,83 l 2184.65 cu in
    Palivo:
    Fuel:
    benzín minimálně s oktanovým číslem 95
    vstřikování (voda-metanol)
    Gasoline 95 octane
    Water-methanol injection
    Příprava palivové směsi:
    Carburation or Injection:
    2 BBL. D.D. Float karburátor 2 BBL. D.D. Float Carburation
    Kompresní poměr:
    Compression Ratio:
    8,0 : 1 8,0 : 1
    Plnění válců:
    Mixture Charging:
    Přeplňování dvorychlostním jednostupňovým odstředivým kompresorem Supercharger: Two-speed single stage centrifugal
    Chlazení:
    Cooling:
    chlazení vzduchem Air-cooled
    Výkony:
    Performance:
     
    Výkon:
    Power:
    1471 kW při 3000 ot/min 1973 bhp at 3000 rpm
    Poznámka:
    Note:
    Výkony:
    Vzletový 1 471 kW (2 000 k) při 3 000 ot./min a plnícím tlaku +500 mm Hg (0,667 barů)
    Bojový výkon:
    I. převod. stupeň kompresoru: 1 390 kW (1 890 k) v h= 1 800 m při 3 000 ot./min a plnícím tlaku +400 mm Hg (+0,533 barů).
    II. převod. stupeň kompresoru: 1 287 kW (1 750 k) v h= 6 450 m při 3 000 ot./min a plnícím tlaku +400 mm Hg (+0,533 barů).


    Vstřik vody a metanolu přímo do kompresoru.


    Ventilový rozvod: OHV (ventily v hlavě válců, otevírané zdvíhací tyčkou) 2 ventily na válec.
    Take-off power: 1,973 hp at 3,000 rpmat boost +9.668 psi.
    Low blower rated: 1,864 hp at 3,000 rpm at 5,906 ft boosted +7.735 psi
    High Blower rated: 1,726 hp at 3,000 rpm at 21,161 ft boosted +7.735 psi


    Injection of water and methanol into the compressor.


    Valvetrain: push rod operated overhead-valve system with 2 valves per cylinder
    Zdroje:
    Sources:
    Leszek A. Wielicko, Nakajima Ki-84 Hayate, Kagero, Monografie - Monographs No. 3018, ISBN 83-89088-76-2
    René J. Francillon, The Nakajima Ki-84, Aircraft in Profile, Profile Publications Ltd., Leatherhead, Surrey, UK, 1969
    http://ja.wikipedia.org/wiki/
    http://www.warbirds.jp/kakuki/sanko/en_japan.htm
    archiv autora
    URL : http://forum.valka.cz/topic/view/40275#154198Verze : 0
    MOD