Název: Name: | DFW Mars dvouplošný | DFW Mars Biplane |
Originální název: Original Name: | DFW Mars Doppeldecker | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1912-DD.MM.191R Deutsche Flugzeugwerke GmbH, Leipzig | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1913-DD.MM.191R série | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~30 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1912 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 700 kg | 1543 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 950 kg | 2094 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 17 m | 55ft 9,28in |
Délka: Length: | 9 m | 29ft 6,32in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 46 m2 | 495.14 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mercedes D.I o výkonu 74 kW/100 k dvoulistá dřevěná vrtule | Mercedes D.I, power 99 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 100 km/h v 0 m | 62.1 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 90 km/h v ? m | 55.9 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 1.5 m/s | 295.3 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | 200 km | 124.3 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | ? | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Pro jednotnost byly použity především údaje z knihy Kroschela a Stützera, magazín Flight uvádí rozpětí 56 stop a délku 32 stop. Existovaly minimálně dvě podoby, s předním kokpitem (pro pozorovatele) přímo za motorem, takže gravitační nádrž byla umístěna mezi kokpity (ne ale vždy), a s předním kokpitem až na úrovni odtokové hrany horního křídla. jak ukazuje Quatího fotka, tato druhá podoba byla pravděpodobně určena jako cvičná a vybavena dvojím řízením. | - |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. www.theaerodrome.com www.flightglobal.com |