5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231

poľná úprava
     
Název:
Name:
5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231 5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231
Originální název:
Original Name:
5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231
Výrobce:
Producer:
DD.MM.194R-DD.MM.194R polní přestavba / field conversion, ?
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.194R-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (?)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
?
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
~6000 kg ~13200 lb
Celková délka:
Overall Length:
58501) mm 19 ft 2 ¼ in 1)
Celková šířka:
Overall Width:
2200 mm 7 ft 2 ⅝ in
Celková výška:
Overall Height:
? mm ?
Světlá výška:
Ground Clearance:
270 mm 10 ⅝ in
Pancéřování:
Armour:
Podvozok:
predok 14,5 mm (v roku 1941 montáž dodatočného panciera (Zusatzpanzer), v roku 1942 zväčšená hrúbka čelného panciera na 30 mm)
boky a zadok 8,0 mm
dno a vrch 5,0 mm
Chassis:
front - 14,5 mm (in 1941 installation additional armor plate (Zusatzpanzer), in 1942 increasing front armor to 30 mm)
sides, rear - 8 mm
top - 5 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Büssing NAG L8V/GS (vodou chladený zážihový 8-valec objemu 7.910 cm3)3)

Od 1/1942:
Büssing NAG GS 180 (vodou chladený zážihový 8-valec objemu 8.363 cm3)4)
Büssing NAG L8V/GS (8 cyl., gasoline, water cooled, 7.910 ccm)3)

1/1942:
Büssing NAG GS 180 (8 cyl., gasoline, water cooled, 8.363 ccm)4)
Výkon:
Power:
114 3) / 132,4 4) kW při 3600 ot/min 152.9 3) / 177.5 4) bhp at 3600 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
6+6xR 6+6xR
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
85 km/h 53 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
300 km 186 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
170 km 106 mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
30 ° 67 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
1,80 m 71 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,50 m 20 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,00 m 39 in
Výzbroj:
Armament:
 
Hlavní:
Main:
5 cm PaK 38 (L/60) 5 cm PaK 38 (L/60)
Vedlejší:
Secondary:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
?
?
?
?
Poznámka:
Note:
1) bez kanonu 1) without gun
Zdroje:
Sources:
Thomas L.Jentz, Hilary L. Doyle - schwerer Panzerspaehwagen Sd.Kfz.231 (8 Rad), 232 (8 Rad), and 233, Panzerfunkwagen Sd.Kfz.263 (8 Rad) development and production from 1935 to 1943, Panzer Tracts No.13-2, rok vydania 2011
Thomas L. Jentz, Hillary Louis Doyle - Panzer Tracts No.13 – Panzerspaehwagen Sd.Kfz.3 to Sd.Kfz.263, ISBN 0-9708407-4-8
Егерc, Е. В.: Тяжелые Бpонеавтомобили вермахта, часть 2, Tornado, 1997
Sd.Kfz. 231 (8-rad)
URL : https://www.valka.cz/5-cm-PaK-38-auf-Sd-Kfz-231-t40918#663475 Verze : 1
Pozoruhodná poľná prestavba SdKfz.231(8-rad) z afrického bojiska. Na provizórnu konštrukciu privarenú k čelnému pancerovaniu bol namontovaný 5 cm protitankový kanón PaK 38 L/60. Viac informácií mi chýba.
5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231  -


URL : https://www.valka.cz/5-cm-PaK-38-auf-Sd-Kfz-231-t40918#157557 Verze : 2
Zaujímavé je použitie 8,8 cm Flaku ako pomocný žeriav. Zdá sa, že táto úprava je dielom britských vojsk.

forum.panzer-archiv.de

5 cm PaK 38 auf Sd.Kfz. 231  -


URL : https://www.valka.cz/5-cm-PaK-38-auf-Sd-Kfz-231-t40918#215052 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více