Amphibious Floating Bridge and Ferry System
Stručná historie
Konstrukční kancelář Research & Development Establishment (Engineers), patřící k Defence Research and Development Organisation’s, vyvinula pro indickou armádu ženijní vozidlo - samohybný pontonový most. Veřejnost se mohla s tímto vozidlem seznámit na výstavě DEFExpo 2004 a na vojenské přehlídce v New Delhi 26. ledna 2006.
Základní údaje
- název projektu a prototypu: Amphibious Floating Bridge and Ferry System
- zkratka projektu a prototypu: AFFS
Rozměry
- hmotnost bojová: 42 Mg (tun)
- délka pochodová: 10 m
- délka rozvinutého mostu: 28,4 m
- šířka pochodová: ? m
- šířka mostní vozovky: 3,6 m
- výška pochodová: 4 m
Podvozek
- uspořádání: 4x4
- centrální huštění pneumatik: ano
Plavba
- vodomety: 2
Výkony
- max. rychlost: 55 km/h
- v terénu: až 40 km/h
- rychlost plavby: až 9,72 km/h (2,7 m/sec.)
- rozložení přední a zadní nájezdové rampy vozidla: do 9 minut
- sestavení pontonového mostu z několika vozidel: do 30 minut
Pomocné plováky
- počet vnějších: 6
- počet vnitřních: 2
Osm pomocných plováků vozidla je huštěno na 1,08 MPa (1,1 baru). Přetlak zajišťuje vzduchová pumpa s výkonem 20 m3 za minutu. Kontrola přetlaku v plovácích je automatizována.
Poznámka
Vyobrazení převzato z níže uvedených zdrojů.
Internet
www.deccanherald.com
www.defencetalk.com http://www.flickr.com/photos/kteotia/30347843/
http://www.flickr.com/photos/tags/indianarmy/
http://www.drdo.com/pub/nl/aug2004/2.htm
http://www.drdo.com/pub/nl/aug2004/3.htm
www.drdo.com
www.drdo.nic.in
www.hinduonnet.com
Stručná historie
Konstrukční kancelář Research & Development Establishment (Engineers), patřící k Defence Research and Development Organisation’s, vyvinula pro indickou armádu ženijní vozidlo - samohybný pontonový most. Veřejnost se mohla s tímto vozidlem seznámit na výstavě DEFExpo 2004 a na vojenské přehlídce v New Delhi 26. ledna 2006.
Základní údaje
- název projektu a prototypu: Amphibious Floating Bridge and Ferry System
- zkratka projektu a prototypu: AFFS
Rozměry
- hmotnost bojová: 42 Mg (tun)
- délka pochodová: 10 m
- délka rozvinutého mostu: 28,4 m
- šířka pochodová: ? m
- šířka mostní vozovky: 3,6 m
- výška pochodová: 4 m
Podvozek
- uspořádání: 4x4
- centrální huštění pneumatik: ano
Plavba
- vodomety: 2
Výkony
- max. rychlost: 55 km/h
- v terénu: až 40 km/h
- rychlost plavby: až 9,72 km/h (2,7 m/sec.)
- rozložení přední a zadní nájezdové rampy vozidla: do 9 minut
- sestavení pontonového mostu z několika vozidel: do 30 minut
Pomocné plováky
- počet vnějších: 6
- počet vnitřních: 2
Osm pomocných plováků vozidla je huštěno na 1,08 MPa (1,1 baru). Přetlak zajišťuje vzduchová pumpa s výkonem 20 m3 za minutu. Kontrola přetlaku v plovácích je automatizována.
Poznámka
Vyobrazení převzato z níže uvedených zdrojů.
Internet
www.deccanherald.com
www.defencetalk.com http://www.flickr.com/photos/kteotia/30347843/
http://www.flickr.com/photos/tags/indianarmy/
http://www.drdo.com/pub/nl/aug2004/2.htm
http://www.drdo.com/pub/nl/aug2004/3.htm
www.drdo.com
www.drdo.nic.in
www.hinduonnet.com
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |